شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرحوم نجم الهدی

حوزه/ آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد و آیت الله وافی عضو خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام حاج سید علی نجم الهدی، از وی به عنوان یکی از مبارزان انقلاب اسلامی یاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و نیز آیت الله ابوالقاسم وافی، نماینده مردم استان در خبرگان رهبری، در پی درگذشت عالم ربّانی حجت الاسلام حاج سید علی نجم الهدای امام جمعه مناطق دهشیر و ده بالا پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: با تأثر و اندوه فراوان خبر ارتحال عالم بزرگوار و روحانی خدمتگزار، حجت الاسلام و المسلمین مرحوم حاج سید علی آقای نجم الهدی امام جمعه ده بالا دریافت گردید.

 مرحوم آقای نجم الهدی بخش اعظم عمر پر برکت خود را در راه تعلم و تعلیم، ترویج دین و تبلیغ رسالات الله گذراند و در پیروزی انقلاب و مبارزه با طاغوت نقش مؤثری ایفا کرد و پس از انقلاب در راستای گسترش معارف اسلام و تربیت مردم بخصوص اهالی ده بالا و دهشیر گامهای مؤثری برداشت و  در جبهه های دفاع مقدس و پشتیبانی از رزمندگان ستودنی ملکات اخلاقی و زهد و پارسائیش در میان دوستان زبان زد همگان بود.

نماینده ولی فقیه در یزد و نماینده مردم استان در خبرگان رهبری در ادامه این پیام این ضایعه اسفناک را به بستگان محترم نجم الهدی بویژه فرزندان گرامی ایشان و اهالی ده بالا و دهشیر تسلیت گفتند و افزودند:  از پروردگار رئوف و بنده نواز مسئلت داریم او را با اجداد طاهرینش علیهم السلام محشور فرماید و در جوار رحمت واسعه اش از نعمت هایی که به به بندگان صالح خود وعده داده است برخوردار نماید.ان شاءالله

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha