پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان طلبه

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت:در اجرای برنامه های معنوی فرهنگی نباید کم فروشی کرد بلکه باید برای ترویج امور فرهنگی چون نماز باید از مبلغان آموزش دیده و متخصص استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد اقامه نماز با حوزه علمیه خواهران لرستان که در حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: مبلغان نقش بسزایی در تقویت روحیه نماز و مهدویت در بین مردم دارند لذا  باید با استفاده از مبلغان مهذب و کارآمد مباحث نماز و مهدویت را در جامعه پیاده نماییم و اجرای برنامه های معنوی با شتاب و خروجی مطلوب صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نماز و مهدویت استوانه های معنوی و فکری مسلمانان هستند، تصریح کرد:اگر برنامه های مذهبی با محوریت دو مبحث نماز و مهدویت اجرا شود بسیاری از آسیب های اجتماعی عصر حاضر نیز کمرنگ خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه باید برای اجرای برنامه های فرهنگی زیرساخت های لازم صورت گیرد بیان داشت:در اجرای برنامه های معنوی فرهنگی نباید کم فروشی کرد بلکه باید برای ترویج امور فرهنگی چون  نماز باید از مبلغان آموزش دیده و متخصص استفاده کرد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه برنامه های ستاد اقامه نماز با رویکرد مردمی برگزار می شود خاطر نشان کرد:با زحمات حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در ستاد اقامه نماز شاهد مردمی بودن برنامه های تبلیغ نماز هستیم و در این خصوص خدمات گسترده ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کارهای اداری معمولا زمان بر است بیان داشت: برنامه های ستاد اقامه نماز مردمی است و این مردمی بودن باید منجر به اجرای مطلوب برنامه های این ستاد شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان یادآور شد:در خصوص اعزام مبلغان برای ترویج اقامه نماز باید با برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای تربیت مبلغان تخصصی و آموزش دیده نماز اقدام نمود تا شاهد ارتقاء روحیه معنوی و نشاط در جامعه باشیم.

حجت الاسلام موسوی در پایان افزود:حوزه علمیه خواهران استان لرستان و ستاد اقامه نماز این استان ۵۰ خواهر طلبه و مبلغ را با عنوان طرح ملی" بیان "به عنوان مبلغ تخصصی نماز آموزش می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha