جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز

حوزه / رئيس ستاد اقامه نماز لرستان از اجرای تربیت مبلغان متخصص برای فرهنگ سازی نماز در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام عابدین درویش پور امروز در جلسه هماهنگی طرح ملی "بیان" که با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید از ظرفیت تبلیغی گرانسنگ حوزه در راستای گسترش برنامه های ستاد اقامه نماز استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی نماز و مهدویت از تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای تقویت روحیه معنوی در جامعه است، افزود: باید با بهره گیری از اصول تبلیغی مطالبات معظم له را جامه عمل پوشاند و در جهت تعمیق و گسترش مباحث نماز و مهدویت طرح ها و برنامه های گسترده ای صورت گیرد.

رئيس ستاد اقامه نماز استان لرستان  با بیان اینکه ستاد اقامه نماز با همکاری حوزه علمیه طرح ملی بیان را در راستای تربیت مبلغان متخصص برای فرهنگ سازی نماز در جامعه اجرا می کند، تصریح کرد: مبلغان و طلاب در این طرح با فراگیری آموزشهای لازم در دوره های مقدماتی و تخصصی بعنوان خواهران یاور نماز در جامعه به تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز در بین مخاطبان می پردازند.

حجت الاسلام درویش پور با تاکید بر اینکه بیش از ۹۵ درصد برنامه های ستاد اقامه نماز با مشارکت و حضور روحانیون و مبلغان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: ضریب نفوذ مبلغان در اشاعه و گسترش فرهنگ اقامه نماز در جامعه بخصوص نسل جوان موثر است.

وی در پایان از توزیع ۵۰ بسته فرهنگی تبلیغی بین مبلغان خواهر شرکت کننده در طرح ملی بیان خبر داد و گفت: در این بسته های فرهنگی تبلیغی مطالبی در خصوص شیوه های جذب مخاطبان به نماز گردآوری شده و مبلغان با شرکت در دوره های آموزشی این مطالب را برای تبلیغ نماز فرا می گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha