جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن حکومت دینی و نظام اسلامی، روزانه میلیون ها پیام و تصویر را در فضای مجازی منتشر می کند٬ اظهار کرد: نباید صحنه جنگ با دشمن در فضای مجازی را خالی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند٬ حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، دوشنبه شب در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت نرجس( س)  بیرجند، بیان کرد: دشمن با تمام قوا در فضای مجازی به فرهنگ ناب اسلامی حمله کرده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن حکومت دینی و نظام اسلامی، روزانه میلیون ها پیام و تصویر را در فضای مجازی منتشر می کند٬ اظهار کرد: نباید صحنه جنگ با دشمن در فضای مجازی را خالی کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت حضور هدفمند روحانیت در فضای مجازی، تصریح کرد: دوری از فضای مجازی مانند کسی است که کسی که هنگام جدی شدن جنگ دشمن٬ صحنه را ترک می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی همچنین از ورود اثرگذار حوزه علمیه خراسان به فضای مجازی خبر داد و افزود: زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری برای ورود به این عرصه فراهم  است.

مدیر حوزه علمیه خراسان ادامه داد: از سال جاری بسیاری از آموزش های حوزه خراسان به فضای مجازی انتقال داده می شود؛ از ابتدای سال ۹۶ هم مدل آموزشی حوزه های علمیه استان های خراسان تغییر می کند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال ارتقا٬ توسعه و تحول هستیم و برای این امر نیازمند همکاری همه مسئولان حوزه هستیم، ابراز داشت:باید همه مسئولان اجرایی حوزه برای ایجاد تحول در امور و کارها تلاش نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha