جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست سه جانبه معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی

حوزه / نشست سه جانبه معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی، رئیس ستاد اقامه نماز استان و مدیر اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اراک، حجت الاسلام شفیعی، در این  نشست ضمن تبریک ایام الله هه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل گفت: اساس گفتمان سیاسی انقلاب  بر مبنای  تحول، نوآوری و حرکت شتاب دهنده است که با تدبیر و درایت حضرت امام و پشتوانه مردم این انقلاب در سال 57 به ثمر نشست.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با تأکید بر اینکه خاطرات انقلاب اسلامی و کسانی که در پیروزی آن نقش ایفا کردند بایستی در جامعه تبیین شود، بیان کرد: حفظ انقلاب و پاسداشت آن و حرمت خون شهیدان و یاد امام راحل در جامعه ما اهمیت بسیاری دارد که باید به آن اهتمام گردد.

وی با اشاره به این موضوع که یکی ازوظایف  آموزش و پرورش ، انتقال مفاهیم ارزشمند  انقلاب به نسل جوان است گفت: این مهم جز باهمفکری و تعامل در همپوشانی برنامه های فرهنگی و پرورشی میسر نمی شود.

حجت الاسلام شفیعی به ظرفیت حضور مبلغان در مدارس اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت حضور مبلغین در مدارس در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی استفاده کرد

وی تصریح کرد: برای افزایش توان تبلیغی مبلغین در مدارس  اوایل اسفند ماه  برگزاری دوره های آموزشی ویژه مبلغین مدارس به صورتی مشارکتی با سرفصل هایی مانند (سواد رسانه ای ،شیوه های جذاب سازی کلاس ،ارتباط گیری و بیان احکام ) برگزار می شود .

مدیر اداره قرآن و عترت اداره کل  آموزش و پرورش استان مرکزی، هم  در ادامه این نشست ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به رضایتمندی  واستقبال مدیران مدارس از حضور مبلغان امیدواریم در سال تحصیلی آتی شاهد افزایش حضور طلاب در مدارس استان باشیم 

طباطبایی خاطر نشان کرد: بحث نماز و اقامه آن از اولویت‌های اصلی فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش است و نکته قابل اهمیت این موضوع، جایگاه اجرایی شدن این مسئله در معاونت پرورشی، ‌اداره قرآن، عترت و نماز و همچنین ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha