جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرحوم آیت الله حلیمی از علمای کاشان

حوزه/ جزئیات تشییع و تدفین مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد علی حلیمی از علمای کاشان و از همراهان امام خمینی(ره) و رهبری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، پیکر عالم وارسته مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد علی حلیمی، از یاران امام خمینی(ره) و رهبری و علمای کاشان، فردا چهارشنبه در قم تشییع  می شود و پس از آن به زادگاهش کاشان انتقال می یابد.

پیکر آن مرحوم همچنین  روز پنج شنبه بیست و یکم بهمن ماه، ساعت 9 صبح از محل مسجد کرسی کاشان به امامزاده سلطان امیر احمد (ع) تشییع  خواهد شد و در همین مکان به خاک سپرده می شود.

برپایه این گزارش، آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان، نماز میت را بر پیکر یار امام(ره) و رهبری اقامه خواهد کرد.

همچنین مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله حلیمی، شامگاه پنج شنبه از ساعت 18:30 تا  ساعت  20:30، با حضور آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، مسئولین،  اقشار مختلف مردم، روحانیون، اساتید و طلاب، در مسجد کرسی کاشان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد علی حلیمی، که سال ها در شهرهای مختلف پاکستان به عنوان مبلغ دین، به ترویج آموزه های ناب اسلام و مکتب اهل بیت(ع) پرداخته بود، پس از عمری مجاهدت علمی و تبلیغی، روز گذشته به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha