جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران در نشستی با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

حوزه/ عضو جامعه مدرسین، با اشاره به فعالیت تبلیغی ۳۷ هزار تن از خواهران طلبه در سطح کشور گفت: شبکه تبلیغی خواهران طلبه ظرفیت گسترده ای برای انتقال آموزش های زیست محیطی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‎الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی امروز  درنشستی با معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در قم برگزار شد، با اشاره به پیوند عمیق فعالیت های زیست محیطی با مبانی دینی گفت: کارشما پیوند عمیقی با آموزه های دین دارد و رسالت حوزه های علمیه پرچمداری انبیاء است و بزرگان حوزه نیز از گذشته نسبت به مسائل مربوط به محیط زیست توجه ویژه ای داشته اند.
وی با اشاره به فعالیت 500مدرسه علمیه در کشور ادامه داد: نتیجه فعالیت پژوهشی80 هزار طلبه شاغل و برگزاری 600حلقه پژوهشی طلاب که تشکیل 200 حلقه اساتید که کار آنها تولید محتوا است منجر به تالیف 200 جلد کتابی توسط این طلاب شده است که 50 جلد آن منتشر شده است.
مدیرحوزه های علمیه خواهران، با اشاره به سایر ظرفیت های حوزه علمیه خواهران، گفت: مرکز تحقیقات زن و خانواده حوزه علمیه خواهران به مدت بیست سال است که در مورد مسایل مختلف فعالیت دارد که بخشی از آن شامل مسایل زیست محیطی است .
حجت‎الاسلام والمسلمین جمشیدی، شبکه داخلی حوزه علمیه خواهران را بزرگترین شبکه مجازی علمی فرهنگی برشمرد و ادامه داد: امروز تهدیدات دشمن رو به گسترش است که 8 هزار و 300 تن از طلبه های خواهر در حوزه های مختلف در بخش وبلاگ نویسی کوثر بلاک فعالیت دارند و موفق به کسب رتبه 759 در کشور شده است.
وی با تاکید براینکه در حوزه آموزش، حوزه های علمیه خواهران ظرفیت گسترده ای دارد، گفت: خواهران طلبه می توانند با بکارگیری این ظرفیت مقوله فرهنگ سازی در عرصه زیست محیطی و الزامات جامعه در در راستای ترویج حفاظت از محیط زیست کمک شایانی به این سازمان داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha