پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تجدید بیعت با ولایت فقیه و تجلی غرور و وحدت ملی خواهد بود، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعت با ولایت فقیه و حفاظت از آرمان‌های شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت اسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با معاونان حوزه علمیه استان با تبریک ایام الله دهه فجر و در پیش بودن 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: یقین بدانید راهپیمایی 22بهمن امسال اثر گذارتر از سال های گذشته خواهد بود و ملت ایران نیز این موضوع را به درستی درک می کنند.

وی به حضور حدود هفت هزار نفر از مدرسان و طلاب مشغول به تحصیل حوزه های علمیه مازندران در راهپیمایی 22بهمن استان اشاره کرد و گفت: عزت و عظمت ملت ایران در این روز به نمایش گذاشته می شود.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحریم ها و تهدید های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، ذره ای از اراده پولادین ملت ایران در پشتیبانی از انقلاب اسلامی کم نکرده است، افزود: با وجود همه مشکلات و سختی های موجود ملت ایران با صلابت و مقتدرانه در صحنه هستند و دشمنان بدانند استقلال، خودكفايي بيشتر ومصمم تر شدن در مبارزه با ظالمان نتيجه تحريم ها است.

وی بر ضرورت حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تأکید کرد و گفت: با توجه به یاوه گویی های مقامات جدید دولت آمریکا، ملت بزرگ و هوشیار ایران با خلق حماسه ای دیگر پاسخ کوبنده ای به اظهارات مداخله جویانه رییس جمهور جدید آمریکا خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری افزود: ملت ما در صحنه های مختلف این انقلاب نقش آفرینی کردند و با نگرشی در طول این انقلاب حماسه حضور مردم در برنامه های متفاوت و حماسه آفرینی های مختلف نمودار است و باید قدردان این حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف انقلاب باشیم چرا که موجبات ناامیدی دشمن را فراهم می کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تجدید بیعت با ولایت فقیه و تجلی غرور و وحدت ملی خواهد بود، گفت: راهپیمایی 22 بهمن، تجلی غرور و وحدت ملی، تجدید بیعت با ولایت فقیه و حفاظت از آرمان‌های شهدای انقلاب است.

وی با اشاره به این که راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده عظمت، اقتدار، انسجام و اسلام خواهی ملت ایران خواهد بود، تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نشان‌دهنده حمایت قاطع از ولایت فقیه و سبب خاموشی دشمنان اسلام و مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که حضور با عظمت و مقتدارانه ملت ایران در این روز رسوایی دشمنان را رقم خواهد زد، بیان داشت: مردم ولایت مدار و همشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و پرشور با بصیرت کامل و احساس مسؤولیت به طراحی‌ها و توطئه‌های دشمنان پاسخ قوی و جدی می دهند.

وی با تأکید بر این که خیزش عظیم مردمی در 22 بهمن، پاسخ دندان‌شکن ملت بزرگ ایران به همه‌ فتنه جویان داخلی و سلطه جویان خارجی است، خاطرنشان کرد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با‌ حضور ده‌‌ها میلیونی خود که به حق می توان آن را رفراندومی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی دانست، به مستکبران عالم می کنند که دیگر ناقوس مرگ شما به صدا در آمده است

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکيد براين که ملت ايران هيچ گاه دست از آرمان هاي متعالي انقلاب اسلامي نخواهند کشيد، عنوان کرد: مردم کشورمان بیش از سه دهه است که در همه صحنه هاي حساس کشور حضور حماسي داشتند و این حضور با قدرت و صلابت ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha