چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
اخلاق

حوزه/ حجت‌الاسلام سراج زاده، از امکان دسترسی محققان و پژوهشگران به محتوای فصلنامه اخلاق، در ۴ پایگاه اینترنتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام حسن سراج زاده رئیس مرکز مطالعات اسلامی اصفهان پیش از ظهر امروز اظهار داشت: فصلنامه «اخلاق» رتبه علمی ترویجی خود در سال 1391 از شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور دریافت نموده است.

وی با بیان این که یازده مقاله در این شماره به چاپ رسیده است، عنوان کرد: «مبانی اخلاقی رفتار همسران مسلمان از منظر قرآن»، « تغییرپذیری اخلاق در اندیشه راغب اصفهان» و « تربیت اخلاقی از منظر رویکرد نقل گرایی و دلالت های تربیتی متأثر از آن» برخی از عناوین مقاله های چاپ شده در این شماره فصلنامه می باشند.

رئیس مرکز مطالعات اسلامی اصفهان ادامه داد: این فصلنامه به صورت منظم هر فصل توسط پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان وابسته به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آماده و چاپ می‌شود.

وی با دعوت از استادان، محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه و مؤسسات و مراکز وابسته برای ارسال مقالات پژوهشی در موضوعات اخلاق و دین و موضوعات مرتبط، در تحقق اهداف فصلنامه یاری رسانند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای تهیه و مطالعه نسخه الکترونیک این فصلنامه می توانند به پایگاه اینترنتی فصلنامه(www.Aakhlagh.Morsalat.ir)، پایگاه اینترنتی مرسلات(www.Morsalat.ir)، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(www.isc.gov.ir)  و پایگاه مجلات تخصصی نور (www.noormags.ir) مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha