جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی کارگر_ یزد

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با توجه به رویکرد جوانان به فضاهای مجازی و شبهات مطرح شده، در این حوزه روحانیون باید خود را در این عرصه فعال کنند تا بتوانند پاسخگوی سؤالات باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی تخصصی رویکردهای تبلیغ در فضای مجازی و حقیقی، ویژه روحانیون مستقر و طرح هجرت که در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه آموزش و فراگیری از نیازهای نخستین انسان است، گفت: انسان در طول حیات خود دائماً در حال فراگیری است.

وی با بیان اینکه انسان باتوجه به نیازهای خود اقدام به فراگیری مسائل می‌کند، افزود: در عصر حاضر و با پیشرفت‌های انجام شده، انسان باید دائماً آماده فراگیری مسائل پیرامون خود باشد تا از زمان عقب نماند.

حجت‌الاسلام کارگر ادامه داد: با توجه به پیشرفت‌های انجام شده در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه انتقال پیام‌ها و اطلاعات نوع آموزش و فرا گیری نیز تغییر کرده، در این راستا باید مبلغین و مبلغات مرتب در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت کنند و فراگیرند تا بتوانند در جامعه اثرگذار باشند.

وی، پاسخگویی به سوالات و شبهات را دیگر رسالت مبلغین و مبلغات دانست و گفت: با توجه به رویکرد جوانان به فضاهای مجازی و شبهات مطرح شده، در این حوزه روحانیون باید خود را در این عرصه فعال کنند تا بتوانند پاسخگوی سؤالات باشند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha