جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام پوراکبر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پور اکبر گفت: طلاب و روحانیون باید سرفصل های سبک زندگی اسلامی را از بیانات مقام معظم رهبری استخراج کرده و در جامعه ترویج دهند.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین پور اکبر، در نشست "سبک زندگی اسلامی و پاسخ به شبهات دینی" در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) تنکابن، بیان کرد: امروزه استکبار جهانی در صدد تغییر بنیادین و اساسی نهاد خانواده است و برای این کار ارزش های تداوم این نهاد مقدس را مورد تهدید قرار داده است.

وی افزود: در میان این همه همجمه و شبیخون فرهنگی، بزرگترین شخصیتی که همواره هوشیار بوده و جلوتر از دیگران، ملت را از توطئه های شوم دشمن آگاه کرده و راهکار ارائه می دهد، مقام عظمای ولایت هستند.

امام جمعه تنکابن تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری سبک زندگی، مسئله فرهنگی مانند هوای سالم و هوای آلوده است که ما در آن تنفس می کنیم، لذا شناخت این امر از مقوله های مهمی است که باید مورد توجه شما طلاب خواهر قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه بابل تاکید کرد: طلاب و روحانیون باید سرفصل های سبک زندگی اسلامی را از بیانات مقام معظم رهبری استخراج کرده و در جامعه ترویج دهند.

313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha