جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام ملا نوری

حوزه /مسئول دفتر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه گفت: دشمنان با تولید نرم افزارها، سریال های خانگی ماهواره ای و فضای مجازی، کودکان، نوجوانان، جوانان، زنان و خانواده را مورد هدف قرار داده اند و این موضوع یک هشدار جدی به ماست تا فعالیت خود را بیشترکنیم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام حسین ملانوری، مسئول دفتر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، در جلسات گروه های مردمی مبلغین هجرت شهرستان شیراز گفت: مبلغین هجرت باید علوم خود را در زمینه فرق و ادیان افزایش دهند و در مناطق آسیپ پذیر حضور فعال داشته باشند، البته که گروه های مردمی نیز باید اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنند و در حقیقت بال های قوی برای مبلغین باشند .

وی با تاکید بر لزوم انتشار کتب ویژه گروه های سنی مختلف برای  آشنایی با فرق نوظهور، افزود: تهیه قصه ها و داستانها به زبان های مختلف مهم ترین روش دنیای معاصر برای ترویج فرق نو ظهور است.

مسئول دفتر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، تشکیل جلسات خانگی برای یار گیری در سطح مناطق مختلف را از دیگر شگردهای فرق نوظهور اعلام کرد و گفت: ما هم باید از همین روش ها برای مبارزه با آنها استفاده نماییم .

حجت الاسلام ملانوری در پایان گفت: دشمنان با تولید نرم افزارها، سریال های خانگی ماهواره ای و فضای مجازی، کودکان، نوجوانان، جوانان، زنان و خانواده را مورد هدف قرار داده اند و  این موضوع یک هشدار جدی به ماست تا فعالیت خود را بیشترکنیم .

انتهای پیام/آ

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha