پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت آیت الله مدنی در همدان

حوزه/ جانشین بسیج اساتید کشور گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین معارف، مفاهیم، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید از آن بهره برداری کنیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام عباس نصیر پور، جانشین بسیج اساتید کشور، در مراسم گرامی داشت دهه فجر و تجلیل از روحانی مبارز شهید آیت الله میر اسدالله مدنی(ره) و بررسی شاخصه های حوزه های انقلابی که ظهر امروز در مسجد مدرسه علمیه آخوند همدان برگزار شد، با اشاره به اهمیت انقلابی بودن حوزه ها، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری حوزه های علمیه مادر این انقلاب هستند، لذا باید حوزه های علمیه با تربیت طلاب انقلابی آموزه های انقلاب را نشر دهند.

وی ادامه داد: غربی ها تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همواره امت اسلامی را تحقیر می کردند، اما با پیروزی انقلاب، عزت و کرامت به مسلمانان به ویژه جامعه ایرانی برگردانده شد، لذا باید قدردان نعمت انقلاب باشیم.

جانشین بسیج اساتید کشور تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین معارف، مفاهیم، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید از آن بهره برداری کنیم.

حجت الاسلام  نصیرپور در پایان به خدمات شهید آیت الله مدنی نیز اشاره کرد و گفت: آیت الله مدنی نقش بسزایی در شکل گیری انقلاب داشت و همواره پیرو امام(ره) و انقلاب بود تا سرانجام این اسوه علمی و اخلاقی در سال 1360در محراب نماز جمعه تبریز توسط منافقان کوردل به شهادت رسید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha