پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ اولویت ما حضور فدایی در اطراف منزل آیت الله عیسی قاسم و دفاع از وی تا پای جان است. جوانان با سرعت و ابتکار عمل انقلابی آنچه شایسته سالگرد انقلاب است خلق کنند. ملت به تکلیف شرعی خود، "مسالمت آمیز بودن تحرکات انقلابی" پایبند باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، معارضین بحرین در خارج در آستانه سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بیانیه ای صادر کردند و تاکید کردند: اولویت ما حضور فدایی در اطراف منزل آیت الله عیسی قاسم و دفاع از وی تا پای جان است. جوانان با سرعت و ابتکار عمل انقلابی آنچه شایسته سالگرد انقلاب است خلق کنند. ملت به تکلیف شرعی خود، "مسالمت آمیز بودن تحرکات انقلابی" پایبند باشند. تا آخر را و تا از بین بردن سلطه حاکم قبیله ای دیکتاتور بر حکومت و ثروت کشور ایستاده ایم.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

(وقل اعملوا فسيرى الله عملكم ورسوله والمؤمنون)

صدق الله العلي العظيم

در آستانه سالروز انقلاب 14 فوریه هستیم ، زمانی که ملت بزرگ ما به شیوه مسالمت آمیز پا در راه تغییر و پی ریزی حکومتی گذاشت که در آن مردم منشأ تمامی قدرت باشند، در آن قانون فرمانروایی نماید و عدالت و کرامت انسانی و آزادی بر طبق مساوات در حقوق و وظایف شهروندی استوار گردد و فرمانروایی استبداد، خودرأیی و تسلط "حاکم قبیله ای دیکتاتور" بر حکومت و ثروتهای ممکلت را پایان بخشد .

به همین مناسبت با افتخار، کمال قدردانی و تحلیل خود را از ملتمان و بخصوص جوانان فدایی، خانواده های شهدا و زندانیان و محکومین تحت تعقیب و همچنین مهاجران و سلب تابعیت شدگان بخاطر تمامی ایثار و ایستادگی اشان در راه خدا، دین و کشور اعلام داشته و با شهدایمان عهد میبندیم تا راه انقلاب را ادامه دهیم.

در اینجا تاکید بر موارد زیر را ضروری میبینیم:

اولا: اهداف انقلاب که همانا پایان بخشیدن بر استبداد، ظلم و فساد و محاکمه مفسدین با از بین بردن خودرأیی و تسلط حاکم بحرین و قبیله و خانواده اش بر حکومت و ثروت است ، همچنان ثابت بوده و تغییر ننموده است. هزینه آن هرآنچه که باشد، ما تا آخر راه و دستیابی به اهداف ایستاده ایم.

ثانیا: مهمترین اولویت ما در حال حاضر عبارت است از عمل به تکلیف شرعی و ملی مان برای "دفاع تا پای جان" از دین، شعائر (مذهبی)، کشور، کرامت و عزمتان، از طریق استمرار و افزودن بر "حضور فدایی وار در اطراف منزل رهبرمان آیت الله عیسی قاسم". اطمینان و اعتماد کامل و راسخ به وجود فداییانی همچون قهرمان فدایی "مصطفی حمدان" داریم، این همان چیزی ست که تظاهرات های کفن پوشان به همگان ثابت نمود.

ثالثا: باید همگی به تکلیف شرعی ای که رهبری مان آیت الله عیسی قاسم و علمای عظام بر آن تاکید نمودند التزام داشته باشیم که همان " مسالمت آمیز بودن تحرکات و فعالیتهای انقلابی" ست با " سلب هر گونه موقعیتی از تفرقه افکنان، ذلیلان و سست عنصران  در جهت تزریق سمومشان به کالبد انقلاب و کشور" و "در مقابل دمیدن روح مقاومت در آن و ایجاد مساحت  بیشتری برای رشد نمو آن و محکم کردن ریشه هایش".

رابعا: انقلاب 14 فوریه بیشتر راه را پیموده و نزدیک است که آنچه ملت انقلابی امان استحقاقش را دارد به حقیقت بپیوندد.  قدرتمندی شما ملت مقاوم خود را در استمرار ایستادگی و مقاومت تان و حضور مستمرتان در همه میادین به عرصه ظهور کشاند، و هر چه این نظام قبیله ای بر خشونت، و ظلم و هجمه فراگیر خود افزود دستاوردی جز شکستی که در حال حاضر دچار آن است برایش به همراه نیاورد.

خامسا: از جوانانمان خواستاریم تا بر نیرو و خلاقیت خود بیفزایند و در تمامی میادین و سطوح سرعت، جدیت و ابتکار عمل انقلابی بخرج دهند، در تمامی عرصه های میدانی، سیاسی،  حقوقی، فرهنگی و اجتماعی در داخل و خارج از کشور. ما به قدرت آنان در خلق آنچه شایسته  سالروز انقلاب 14 فوریه است اطمینان داریم.

ملت بزرگ ما اکنون در خط مقدم صفوف مقاومین منطقه و جهان است، آزادگان جهان و مرجعیت دینی و سیاسی، استواری ، عزم و اراده و استمرار شما در ادامه مسیر را عظیم شمرده ارج مینهند و آنچه در شما میبینند نيروي مضاعفي ست كه ارزش دهنده، اميدبخش و افزاينده قوت حركتهاى آزادی بخش بشری ست.

معارضین بحرین در خارج
سه شنبه ، ٧ فوریه ٢٠١٧

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha