جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه، اظهارات بی‌پایه رئیس‌جمهور آمریکا را مصداق «يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ وَأَيْدِي الْمُؤْمِنِينَ» دانست و گفت: انشاء الله مردم ایران با حضور پرشور و شعور خود در ۲۲ بهمن جواب دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور بی‌تجربه و یاوه گوی آمریکا خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، شامگاه سه شنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان آشخانه که با حضور طلاب، روحانیون و مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: مردم امسال در 22 بهمن برای سی و هشتمین مرتبه به جمهوری اسلامی رأی «آری» می‌دهند.

وی با ترسیم وضعیت معیشتی مردم و نیز فضای عمومی و فرهنگی جامعه قبل از پیروزی انقلاب، افزود: قبل از انقلاب، مستکبران، عالم را حیات خلوت خود قرار داده بودند و به چپاول منابع ملی ایران می‌پرداختند که این موضوع با غیرت دینی مردم سازگار نبود، لیکن امروز ایران سدّ محکمی در برابر زورگویان عالم است که چشم امید مستضعفان جهان به این کشور انقلابی و مظلوم نواز است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان این که امام(ره) با انقلاب اسلامی، آزادی، کرامت، عزی و عظمت را به ملت ایران هدیه کرد، ابرازداشت: ایمان مردم ایران به پروردگار و وعده‌های الهی آن‌ها را در دنیا سر افزار کرد، به طوری که وقتی دیگر ملت ها سرافرازی ایرانیان را مشاهده کردند، از این ملت درس گرفته و بر همین اساس بیداری اسلامی شکل گرفت .

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه، اظهارات بی‌پایه رئیس‌جمهور آمریکا را مصداق «يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ وَأَيْدِي الْمُؤْمِنِينَ» دانست و گفت: انشاء الله مردم انقلابی ایران با حضور پرشور و شعور خود در 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور بی‌تجربه و یاوه گوی آمریکا خواهند داد .

حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد در پایان گفت: امروز ما به عربده‌های تو خالی مستکبران عالم بی‌اعتناییم و به دنبال گسترش تمدن نوین اسلامی هستیم و در زمانه‌ای که جامعه جهانی خلاء معنویت و اخلاق را به حقیقت احساس می‌کند، دنیا را به سمت کمال و تعالی دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha