پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ نیروهای انقلابی تاکید کردند همزمان با سالرز انقلاب بحرین در ۱۴ فوریه سرتاسر منامه پایتخت بحرین صحنه انقلاب و اعتراض خواهد بود.

به گزارش سرویسی بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهای انقلابی بحرین با صدور بیانیه ای از اقدامات گسترده مردمی در روزهای آینده و ششمین سالروز آغاز انقلاب بحرین خبر دادند و از مردم بحرین نیز خواستند با شعار "بر پیمان خود هستیم" بیش از پیش در صحنه فعالیت های انقلابی و اعلام مخالفت با آل خلیفه حضور داشته باشند و در میدان ها و خیابان های اصلی شهرها تجمع کنند و به نیروهای نظامی و امنیتی موجود در خیابان ها اعتنا نکنند.

نیروهای انقلابی همچنین از مردم خواستند در روز سه شنبه سالگرد انقلاب بحرین از رفتن به مدارس و دانشگاه ها خودداری کنند و مغازه ها و مجتمع های تجاری را از دوشنبه شب تعطیل کنند و صبح چهارشنبه کار خود را از سر بگیرند.

این بیانیه همچنین خواستار توقف تمامی معاملات دولتی و تجاری و بانکی و خاموش کردن چراغ بیرونی منازل و خودداری از خرید بنزین و مشتقات آن و خودداری از رفت و آمد با خودرو در خیابان ها به جز در موارد ضروری شده و اینکه مردم در این روز از رفتن به تفریحگاه ها و مجتمع های تجاری خودداری کنند.

نیروهای انقلابی تاکید کردند همزمان با سالرز انقلاب بحرین در 14 فوریه سرتاسر منامه پایتخت بحرین صحنه انقلاب و اعتراض خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha