پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مردم ما امسال باید در برابر یاوه گویی های اخیر آمریکا، صهیونیست و ایادی آنان و همچنین حرکت های بی عقلی که انجام داده اند، با شور و خروش بیشتر حضور پیدا کرده و با مشت محکم پاسخ آنان را بدهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم اظهار داشتند: 22 بهمن در تاریخ انقلاب بسیار مهم و بزرگ است؛ چراکه در این روز استبداد، استکبار و زور درهم پیچیده شده و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

ایشان ابراز داشتند: خداوند در 22 بهمن کاری کرد که استکبار، محو و نابود شده و اسلام پیاده سازی شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: مردم ما امسال باید در برابر یاوه گویی های اخیر آمریکا، صهیونیست و ایادی آنان و همچنین حرکت های بی عقلی که انجام داده اند، با شور و خروش بیشتر حضور پیدا کرده و با مشت محکم پاسخ آنان را بدهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این مطلب که نقش مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار پررنگ است، تصریح کردند: دو مسئله ولایت فقیه و مردم در انقلاب اسلامی ایران بسیار مهم است و ما امروز آیت الله العظمی خامنه ای را به عنوان ولی فقیه و نائب حضرت ولی عصر(عج) دانسته و توجه به مردم را نیز ضروری می دانیم؛ چراکه همین مردم بودند که با شور و خروش، انقلاب را به ثمر رساندند.

معظم له یادآور شدند: امام راحل نیز سفارش داشتند که مسئولان به این مردم خدمت کرده؛ مشکل آنان را حل نموده و با آنان باشند.

معظم له بیان داشتند: ما تأکید می کنیم که هر شخص مسلمان در این راهپیمایی باشکوه با مشت محکم و قدم های استوار شرکت نماید؛ چراکه حفظ نظام و ولایت فقیه بر ما لازم است.

ایشان به موضوع فاطمیه نیز اشاره کردند و گفتند: ما ایام فاطمیه را نیز در پیش داشته و فضلایی که فرصت دارند، به تبلیغ بروند و خطبه حضرت زهرا(س) را برام مردم بگویند؛ چراکه این خطبه از جایگاه بسیار خاصی برخوردار بوده و طرح آن در این زمان برای ما بسیار مهم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha