جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ قاسم گفت: حزب الله به راه و سیاستی که در پیش گرفته کاملا ایمان دارد و از طرفی زمان دل بستن دشمنان به ایجاد اختلاف میان ایران، روسیه، سوریه و حزب الله تمام شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفتگو با روزنامه البناء لبنان که فردا منتشر می شود گفت: حزب الله هرگونه گفتگوی داخلی خود را بر اساس احترام کامل به نسبیت انجام خواهد داد.

وی افزود: کفه ترازوی نیروها در لبنان تغییر یافته ومعادلات جدیدی مطرح شده، زیرا در لبنان جدید، خارجی ها و کشورهای بیگانه حضور کمرنگ تری دارند، اما نیروهای داخل نیز سرگرم درگیری ها و حساب های داخلی شده اند که این مانع شکل گیری احزاب بزرگ در لبنان خواهد شد.

معاون دبیرکل حزب الله ادامه داد: حزب الله به راه و سیاستی که در پیش گرفته کاملا ایمان دارد و اکنون زمان دل بستن به ایجاد اختلاف میان ایران و روسیه و سوریه و حزب الله تمام شده چون این قدرت ها هم پیمان شده اند.

شیخ نعیم قاسم همچنین اظهارات ترکیه مبنی بر عقب نشینی حزب الله از سوریه را کم ارزش دانست و گفت: این یک اظهار نظر سیاسی برای راضی کردن مخالفان داخلی ترکیه است، چون اصلا حزب الله بخشی از معادله راه حل سیاسی در سوریه نیست، اما در مورد اسرائیل و حضور اسرائیلی ها در جبهه جنوب و نقش حزب الله در جبهه جولان باید گفت مسئولیت حزب الله این نیست که نگرانی های اسرائیل را برطرف سازد و تنها سخن همیشگی ما به صهیونیست ها این است که ما برای هرگونه رویارویی آماده ایم، شما هم آماده هستید؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha