شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 دیدارشورای تحول علوم انسانی با آیت الله اعرافی

حوزه/ رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی در دیداری با مدیر حوزه های علمیه به تبادل نظر پیرامون کمک های حوزه به این شورا پرداخت.

دکتر حداد عادل در حاشیه دیدار با آیت الله اعرافی و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» به توضیحاتی پیرامون این دیدار پرداخت و گفت:‌ امروز به اتفاق مسئولان دبیرخانه شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به قم آمده تا با مسئولان و استادان مؤسساتی که متناسب با فعالیت های ما در شورای تحول در بخش های گوناگون کار می کنند، مذاکراتی انجام دهیم .

وی با اشاره به فعالیت های شورای تحول علوم انسانی، ابراز داشت: این شورا با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال 1388 فعالیت های خود را در چهار بخش «اسلامی سازی»، «بومی سازی»، «روزآمدی» و «کارآمدی» آغاز نموده تا بتواند تحولاتی را در برنامه های و کتب ایجاد نماید و این کار مستلزم همکاری تعریف شده ای با مؤسسات حوزوی است که در این راستا، خدمت آیت الله اعرافی رسیدیم تا بتوانیم در این زمینه به گفتگو و تبادل نظر بپردازیم.

رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی در پاسخ به این سؤال که حوزه علمیه چه کمکی به این شورا می تواند داشته باشد، خاطرنشان ساخت: در این نشست، مقرر شد میان انجمن های علمی و مراکز تخصصی حوزه و شورای تحول، همکاری دقیق و تعریف شده ای، آغاز شود که در این راستا مسئولان دو طرف معین شدند تا بتوانند در آینده جلساتی را با یکدیگر داشته و موافقت نامه هایی را تدوین نمایند.

دکتر حداد عادل در بخش دیگر از سخنان خود به راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نیز اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی، تجدید عهد ملت ایران با اسلام، قرآن، انقلاب، امام راحل و شهدا و همچنین تجدید عهد با شعارهای انقلاب است که مهمترین آن: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی می باشد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، به دنیا اعلام می کنند که انقلاب اسلامی پس از گذشت 38 سال، نه تنها پژمرده نشده؛ بلکه بالنده تر از گذشته نیز شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha