پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن

حوزه/مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دعوت همگان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن تاکید کرده است: این راهپیمایی باردیگر قدرت و عظمت ملّتی بیدار و هوشیار را به رخ بد خواهان و خط بطلانی بر افکار کسانی بکشد که دل به لبخند های دروغین مستکبرین بسته اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت آغاز سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاوید باد پرچم پر افتخار الله اکبر  که رمز پیروزی معجزه آسای ملت بزرگ ایران است .

بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی قدس سره الشریف

راهپیمایی بیست و دوم بهمن مظهر اقتدار ملی است ، نشان دهنده عزم عمومی ملّت ایران است ، مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه ای از اقتدار نظامی و توانائیهای تبلیغاتی و سیاسی، مرعوب می کند.

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العضمی خامنه ای مدظله العالی.

دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در بیست و دوم بهمن 1357 ایامی است که در قلب و یاد ملّت ها ، یادآور درس های بی شماری از اعتقاد ملّتی بزرگ به اصول دین و مکتب و اعتماد به وعده های الهی ، می باشد .

پیروزی در پرتو نصرت الهی و قیام بر اساس عزم راسخ و بر آمده از آموزه ها و فرهنگ اسلام ناب ، سرافرازی ملت شریف ایران - که غیرت را با بصیرت و رشادت را با شهادت و دیانت را با عقلانیت توام ساخته آرزوی بر افراشته شدن پرچم پر افتخار اسلام عزیز را ، محقق ساخت .

رهبری شخصیتی خود ساخته و عالم به حقیقت و حقانیت اسلام و آگاه به آنچه که مستکبرین و طاغوت صفتان برای اسلام و مسلمین رقم زده، رصد و پیش بینی از نقشه های شوم آنها ، باعث شد که فریادهای حقش در دل مؤمنین جای گیرد و در دل ستمگران و ظالمین ، رعب و ترس ایجاد می کند و کاخ و کاخ نشینان و شاه و شاه دوستان را به ذلت و خواری بکشاند .

آری خمینی کبیر ( ره ) با خدا باوری و یاری ملّت فهیم ایران اسلامی ، خواب سردمداران آمریکا و صهیونیزم و ایادی خود فروخته آنها در داخل را ، آشفته و قدرت پوشالی آنها را آشکار و عظمت اسلام و مسلمین را در منظر و مرئی جهانیان ترسیم نمود .

اصول و منطق انقلاب اسلامی بقدری محکم و مطابق با فطرت ها بود که جذابیت آن برای دیگر مسلمانان و آزادیخواهان ، الگوئی شد برای بازگشت انسانها به آنچه که خداوند متعال برای آنان مقدور ساخته که همان عزت طلبی و ذلت ناپذیری میباشد.

آری ! پس از گذشت سی و هشت سال از انقلاب بزرگ و اسلامی مردم ایران ، طراوت ، قدرت و عظمت نظام اسلامی ، به طرز ناباورانه ای بیشتر و ریشه های آن دورترین مرز های جغرافیایی را در نوردیده و از طرفی نظام سلطه را با سردرگمی و ضعف در درون و برون مواجه کرده است ، تا جائیکه قدرت های استکباری و در رأس آنها شیطان بزرگ تنها قدرت در مقابل خود را جمهوری اسلامی ایران می داند و دائماً بر طبل توخالی و گزینه هایش می کوبد و این همان تهی بودن و از طرفی نشانگر خوی استکباری و کبر و غرور نظام استکباری است که با عوض شدن افراد آن ، ذات نحس و نجس آنها تغیییری نمی کند .

مات شریف ایران ! نظام اسلامی ایران با علمداری رهبری بصیر و فرزانه حضرت آیت الله العضمی خامنه ای مدظله العالی و به پشتوانه شما بویژه جوانان متعهد و متخصص خود تبدیل به نظامی ارزشی ، قدرتمند و شجاع نفوذ آن هروز گسترده تر می شود و در مقابل نفوذ استکبار و قدرت آن هرروزه محدودتر و سست تر حتی در داخل کشور شان گردیده و سران مرتجع و سست اراده برخی کشورخای منطقه که نهایت همّت آنها حمایت از تروریست های تکفیری و کودک کش می باشد را با سرخوردگی مواجه ساخته و این همان وعده الهی است که (( الا ان وعد الله حق )).

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و آغاز سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ، امسال نیز همچون سالهای گذشته در راهپیمائی روز بیست و دوبهمن شرکت و همگان را به حضوری فعال در این همایش عظیم دعوت می کند تا باردیگر قدرت و عظمت ملّتی بیدار و هوشیار را به رخ بد خواهان و خط بطلانی بر افکار کسانی بکشد که دل به لبخند های دروغین مستکبرین بسته اند.

وما النصرالا من عندالله العزیز الحکیم

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

19/بهمن/1395

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha