پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تولیت حوزه ولی عصر(عج) بیجار

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه ولی عصر(عج)شهرستان بیجار گفت: هر ورزشکار، قهرمان، مربی و مدیر ورزشی باید آگاه باشد که تمام تلاش ها و کوشش ها در ورزش اهداف اجتماعی و فرهنگی را دنبال می کند و دلیل و بهانه تمام این تلاش ها توسعه اخلاق است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی، در نشستی با جمعی از ورزشکاران شهرستان بیجار که پیش از ظهر امروز در سالن المپیک این شهرستان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهارداشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یاد‌آور روزهای به یاد ماندنی از رشادت‌های مردم مسلمان ایران است، انقلابی که با مجاهدت و شهامت مردم مومن، علمای مجاهد و روحانیت انقلابی به ثمر نشست و امروز عزت، اقتدار و عظمت کشور ثمره خون شهدای عزیز ایران اسلامی است.

وی با تاکید براین که جبهه استکبار دراین 38 سال انواع مشکلات و تحریم ها را به وجود آورده اند تا جلوی پیشرفت کشور و نظام را بگیرند، افزود: با عنایت خداوند و رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور به موقع و با بصیرت مردم در صحنه های مختلف ، انقلاب اسلامی از همه طوفان های سهمگین جبهه استکبار به سلامت عبور نمود.

تولیت مدرسه علمیه ولی عصر(عج)شهرستان بیجار همچنین با اشاره به در پیش رو بودن یوم الله 22 بهمن و دعوت از همه اقشار برای حضور پرشور در این راهپیمایی، بیان داشت: راهپيمائي مردم نماد حضور مردم در پاسداري از ارزش ها و آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمي نظام به عنوان اصلي ترين پشتوانه و سرمايه كشور مي باشد.

وی ادامه داد: در حقيقت شركت مردم در راهپيمايي ها، صحنه نمايش بيداري و هوشياري ملت اسلامي، اتحاد و همدلي آنان و توجه به سرنوشت كشور و اعلام بيزاري از دشمنان نظام اسلامي است كه از يكسو موجب دلگرمي و نويدي براي دوستان نظام اسلامي است و از سوي ديگر توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي را خنثي خواهد نمود.

حجت الاسلام محمودی هم چنین در پایان با اشاره به اهمیت اخلاق در ورزش گفت: هر ورزشکار، قهرمان، مربی و مدیر ورزشی باید آگاه باشد که تمام تلاش ها و کوشش ها در ورزش اهداف اجتماعی و فرهنگی را دنبال می کند و دلیل و بهانه تمام این تلاش ها توسعه اخلاق است؛ قهرمانی، پیروزی و برد تا جایی ارزشمند است که هدف اصلی ورزش یعنی " اغنای فرهنگی جامعه" را دنبال کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha