جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پویش کشوری چله ی انقلاب

حوزه / پویش کشوری «چله ی انقلاب» با هدف پاسداشت ایام الله دهه فجر، به همت کانون جوانان رضوی فردا پنج شنبه در سالن شهید علیزاده استان برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ کانون جوانان رضوی قصد دارد به پاسداشت ایام الله دهه فجر در جهت تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ، انسجام و همبستگی و ایجاد حس تعلق خاطر و امید به انقلاب اسلامی و ایجاد نگاه مثبت و فعال در جوانان کشور در این برهه ی خطیر که استکبار و ایادی آن در تکاپوی از بین بردن فرهنگ جهادی ما هستند را به نام پویش کشوری چله ی انقلاب برگزار می کند.

 این کانون در همین راستا با برگزاری نشست تخصصی پویش کشوری "چله ی انقلاب" با سخنرانی تاریخ نویس و تاریخ گوی برجسته انقلاب اسلامی حجت الاسلام سید حمید روحانی با تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به بیان ظرفیت ها و فرصت های پیش رو با حضور مسئولین استانی و فعالان فرهنگی دارالعباده به عنوان عناصر پیش برنده حرکت فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی ایران خواهد پرداخت.

این نشست تخصصی پنج شنبه مورخ (21 بهمن ماه) از ساعت 8 الی 13 در سالن شهید علیزاده دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره)واقع در میدان امام حسین(ع)، ابتدای بلوار داشنجو، مجتمع پیراپزشکی برگزار می شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha