جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت آستان حضرت معصومه علیهاالسلام و امام جمعه قم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از همه اقشار جامعه برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت نمود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام  در پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرده است: ایام‌الله مبارک دهه فجر، همه‌ساله یادآور آن همت بلند مردم بی‌نظیر ایران اسلامی است که در پرتو رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب، نماد غلبه مستضعفین بر مستکبرین گشته و نشانی از آن وعده الهی گردید.
وی افزوده است: اینک در آستانه دهه چهارم انقلاب در حالی به استقبال سی و هشتمین فجر پیروزی بر مستکبرین می‌رویم که نام و یاد بزرگ مدافع دفاع از حریم ولایت، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها طنین‌انداز است و داغدار شهادت آن بانوی مظلومه هستیم.
امام جمعه قم تاکید نموده: حال در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، چشم جهانیان به پاسخ دندان‌شکن مردان و زنان و حتی کودکان این مرزوبوم است که همیشه تحت رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با حضور درصحنه، توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی نموده‌اند و در این 38 سال هر بار در 22 بهمن با حضوری غیرتمندانه و پرشور، تمام ابرقدرت‌های دنیا را در هجوم‌های پنهان و آشکارشان متوقف نموده و به عقب رانده‌اند.
وی درپایان خواستار شده: از مردم شهیدپرور و بصير قم كه توفيق هم‌جواری كريمه آل الله حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله عليها را دارند دعوت می‌گردد با حضور حداکثری و مؤثر در این رزمایش بزرگ، وفاداری خویش را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری اعلام نمايند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha