جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان

حوزه/ امام خمینی (ره) از ایران یک قدرت بزرگ منطقه ای ساخت و این مرهون روح استقلال و اعتقادی است که ایشان به این کشور داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، ابراهیم اسماعیلی، کارشناس مسایل سیاسی در نشست نهادینه سازی و صدور  اندیشه های امام خمینی (ره) به کل جهان در مدرسه الزهرا (س) بابل، اظهارداشت: امام خمینی(ره) در ایران کاری انجام دادند که همه پیش بینی های غرب را در هم ریخت، به گفته یکی از سیاستمداران غربی اصلاً انسان نمی توانست در مقابل تصمیمات و پیش بینی های امام(ره) ایستادگی کند، اقداماتش محیر العقول بود، به طوری که نظام برنامه ریزی غرب را متحیر و در هم ریخت، ۱۶ دستگاه اطلاعاتی آمریکا همه ابعاد انقلاب را بررسی کردند هیچ زمینه ناپایداری در انقلاب پیدا نکردند.

وی افزود: امروز هزاران سایت و رادیو و رسانه علیه ایران فعالیت می کنند، ولی توان متزلزل کردن آنها را ندارند، امام زمانی که کشور صدها هزار شهید داده بود به اقتضای شرایط زمانش مانند یک چریک در کوهستان بر علیه امپریالیسم سخن می راند و مبارزه می کند و تمام قدرت های دنیا را به هیچ می انگارد.

این کارشناس مسایل سیاسی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در قرن بیست معجزه ای بود. همان طور که امام موسی کاظم(ع) این انقلاب را در احادیث پیش بینی کرده بودند، امام در قطب  بندی شرق و غرب برش ایجاد کردند و زمانی که ماجرای سلمان رشدی پیش آمد و امام فتوای قتل سلمان رشدی را صادر کردند، خطاب به غرب فرمودند، ما 20سال در زمین غرب بازی کردیم، ازاین به بعد شما باید بیایید در زمین ما بازی کنید و با منطبق باشید.

اسماعیلی ادامه داد: امام خمینی(ره) از این کشور یک قدرت بزرگ منطقه ای ساخت و این مرهون روح استقلال و اعتقادی است که ایشان به این کشور داد، به طوری که امروز ایران موشک قاره پیما می سازد، در حالی که روزی قادر به ساخت سوزن هم نبود.

وی ادامه داد: جریان امام(ره) یک جریان منطقه ای بود؛ امام خمینی(ره) حزب الله را به وجود آورد. حزب الهی که امروز خار چشم غربی ها در منطقه بوده و با اندیشه های امام تربیت شده است .

این کارشناس مسایل سیاسی تصریح کرد: پاپ 50 سال از واتیکان بیرون نرفت، ولی بعد از 50سال برای اولین بار برای حفظ دین مسیحیت و زمانی که متوجه شد اسلام در حال صادر شدن به کل دنیا بوده و دین مسحیت، به نفع  اسلامی که توسط امام (ره) و اندیشه های ناب او به تمام جهان صادر شده، ریزش پیدا کرده است؛ برای تبلیغ مسیحیت از واتیکان خارج شد تا مسیحیت را از خطر ریزش حفظ کند.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha