جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: ملت ایران پاسخ خط و نشان های ترامپ و همپیمانانش علیه انقلاب و ملت های آزاده دنیا را در روز ۲۲ بهمن خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ملت ایران همواره یاد و خاطره روزهای مبارزه و سالگرد پیروزی انقلاب را با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن گرامی داشته است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز حضور حماسی خواهند داشت، تصریح کرد: حضور یکپارچه و حماسی ملت نشان دهنده وحدت ایران اسلامی از همه اقشار، احزاب، مذاهب و گروه های مختلف خواهد بود.

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اینکه حضور پرشور ملت پیام مهمی برای استکبار جهانی و نظام سلطه به سرکردگی آمریکا خواهد داشت، گفت: ملت این پیام را به دشمنان خواهند داد که در مقابل تهدیدها، تحریم ها، فشارها، حملات و ضرباتی که در طول این سال ها به انقلاب و مردم وارد شده، ایستادگی خواهند کرد و به هیچ عنوان از آرمان های بلند اسلام، انقلاب، امام و رهبری کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در ادامه با اشاره به فرمان ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه مسافران و مهاجران به این کشور و اهانت به کشورهای اسلامی، اظهار داشت: رئیس جمهور جدید آمریکا نقاب فریب و تزویر آمریکایی ها را از چهره برداشته است و چهره خشن و زشت خود را با اهانت به امت جهان اسلام به جهان نشان دادند.

وی تصریح کرد: این اقدام رئیس جمهور آمریکا نشان داد که همچون گذشته نسبت به حقوق بشر، رعایت حقوق انسان ها و شهروندان خودشان هم بی اعتنا هستند.

این عضو جامعه مدرسین افزود: ملت ایران پاسخ این "خط کشی ها" و "خط و نشان" ترامپ و همپیمانانش علیه انقلاب و ملت های آزاده دنیا را در روز 22 بهمن خواهند داد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha