پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسالم سید لطف الله حیات الغیب - مدرسه کمالیه خرم آباد

حوزه / مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد گفت: اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی زمینه ساز نهضت جهانی امام عصر (عج) است.

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی از حوزه آغاز و ماندگاری آن نیز با زحمات حوزه و حوزویان است، اظهارداشت:حوزه برای پیشرفت اسلام و احکام نورانی قرآن متحمل سختی های بسیار شده است.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد بیان داشت: حوزویان همواره در به ثمر رسیدن و تثییت دستاوردهای انقلاب نقشی بی بدیل داشته اند به گونه ای که تمام همت خود را برای هدایت دینی مردم مصروف داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیز حوزویان پرچم  رسالت سنگین اطلاع رسانی خود را بیش از گذشته بر دوش خواهند کشید خاطر نشان کرد:مبلغان با تبیین آرمان ها و دستاودهای انقلاب در بین نسل جوان جامعه از اهداف والای نظام حمایت و صیانت می نمایند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه امروز گسترش معارف انقلابی وظیفه و رسالتی همگانی است گفت: باید اهداف والای اسلام و انقلاب را در جهان نشر و گسترش دهیم چرا که اهداف والای انقلاب زمینه ساز نهضت جهانی امام عصر (عج ) است.

حجت الاسلام حیات الغیب در پایان با بیان اینکه حضور پرشور و بابصیرت مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است یادآور شد:مردم با اتحاد و همدلی در این روز بار دیگر حمایت و همبستگی خود را در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب اعلام می دارند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha