پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم بر لزوم برخورد جدی با عوامل فساد مالی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد امشب در نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که با حضور آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در سالن جلسات جامعه مدرسین  حوزه علمیه قم برگزارشد گفت: این مجمع آخرین یادگار امام راحل است که فرمان تشکیل آن را که وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است را صادر کردند.

وی افزود: طرح های مهمی در این مجمع تصویب شده است؛  بسیاری از آنها در عرصه خرد و کلان حوزه به مرحله کاربردی رسیده و درخشیده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: دو میدان اصلی برای فعالیت های مجمع ترسیم شده است؛ نخست ترویج و توسعه تحول در حوزه و دیگری فراگیر سازی فرهنگ حوزه انقلابی است؛ در این راستا نیز جلسات کاربردی بسیاری نیز برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد اظهارکرد: با برقراری نظام اسلامی و رهبری سیاسی روحانیت و قرار گرفتن قضا در جایگاه خود که به مقام معظم فقیه اتصال دارد این ارتباط بیشتر از گذشته ایجاد شده است.

وی گفت: امروز مراجع عظام و اساتید و فضلای حوزوی با توجه به وظایف حاکمان اسلامی و شرایط خاص جامعه از مدیران دستگاه قضا می خواهند، از دین اسلام و فقه شیعه و مسئولان پاکدست نظام دفاع کرده و با برخورد عادلانه اسلامی نسبت به دست اندازان بیت المال از هر جریان و جناح و هر حزب سیاسی عمل کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: امروزه رانت خواری ها و حقوق های نجومی  و بهره برداری ها و فسادها رونق گرفته و برخی اصحاب رسانه و احزاب مسابقه افشاگری گذاشته اند؛ در اینجا توقع مردم رنج کشیده از دستگاه قضا آن است که با تدبیر عالمانه دامان نظام مقدس اسلامی که میراث گرانقدر امام و شهدا است را از هر آسیبی صیانت بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد اظهارکرد: پیشگیری از چالش های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و... بهتر از درمان است؛ توجه به دو فرمان 8 ماده ای امام و رهبر انقلاب چراغ راه امروز و فردای ما است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha