چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: عراق جدید عراقی است که آماده ارتباط با جهان است و مایل است بهترین روابط را با کشورهای منطقه و جهان داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته کریستوفر لانگمن سفیر استرالیا در عراق با حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق دیدار کرد. .

سید حکیم در این دیدار بر ضرورت آزادسازی کامل موصل از دست تروریست های داعش تاکید کرد و افزود: ما از تجربه ملت های دیگر برای بیرون بردن عراق از بحران های کنونی استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: عراق جدید عراقی است که آماده ارتباط با جهان است و مایل است بهترین روابط را با کشورهای منطقه و جهان داشته باشد.

رئیس ائتلاف ملی عراق در این دیدار همچنین به بررسی اوضاع امنیتی و سیاسی عراق و منطقه با سفیر استرالیا پرداخت و در سخنان خود اشاره کرد معرکه موصل به زودی تمام خواهد شد و شاهد آزادی این شهر از دست تروریست ها خواهیم بود، اما جهان باید بداند که عراق به نیابت از سوی تمام جهان با تروریست ها می جنگد و شهرهای جهان هرچقدر هم که دور باشند امنیت خود را مدیون عراق هستند.

سفیر استرالیا نیز در این دیدار از پیروزی های عراق در مقابل تروریست ها و موفقیت آنها در آزادسازی بخش زیادی از موصل تقدیر کرد و گفت: کشور من آماده همکاری و کمک به عراق در رویارویی با تروریست ها و سازندگی در شهرها و برطرف کردن آثار داعش از عراق است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha