پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجید یزدی معاون پیشگیری از جرایم دادگستری استان قم

حوزه/ غربی ها سعی می کنند به وسیله ماهواره و شبکه های اجتماعی عفت و حیا را از بین ببرند و بی حیایی را در جامعه اسلامی رواج دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر که با حضور فرهنگیان بسیجی در سینما تربیت قم برگزار شد،  با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی و تهدیدات دشمن و آسیب های پیش رو علیه انقلاب گفت: در قرآن کریم خداوند به حضرت موسی(ع) فرمود، ای موسی برای مردم تعبیر کن درچه شرایطی بودند و الان در چه شرایطی هستند و حالا نیز همین شرایط برای مردم ایران اتفاق افتاده است؛ دانش آموزان اطلاع دقیقی از وضعیت فرعون ایران ندارند؛ باید آن اتفاقات را یادآور شد تا بدانند انقلاب اسلامی با چه زحماتی به دست آمده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خصوصا معلمین نقش بسیار مهمی در آگاهی دانش آموزان دارند افزود: معلمین باید در رابطه با انقلاب اسلامی و همتی که مردم ایران برای پیروزی انقلاب داشتند به دانش آموزان خود بازگو کنند، تا آنها بدانند این انقلاب، با خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران عزیزمان به پیروزی رسید. 

*تلاش غربی ها جهت تخریب بنیان های خانواده در ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم با تاکید براینکه  غربی ها با تهاجم فرهنگی سعی در تخریب بنیان خانواده دارد  گفت:  غربی ها سعی می کنند به وسیله ماهواره و شبکه های اجتماعی عفت  و حیا را از بین ببرد وبی حیایی را در جامعه اسلامی رواج دهند؛ آموزش و پرورش باید سطح آگاهی والدین را بالا ببرد تا بتوانند به راحتی با این مشکلات  مقابله کنند.

معاون دادستان قم با اشاره به آسیب های پیش رو علیه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن با طراحی خود سعی کرده اند با رواج خرافه در جامعه، حکومت اسلامی را از ما بگیرد؛ درست کردن امام زمان های دروغین برای مردم و تظاهر به مهدویت باعث می شود که حقیقت مهدویت در اذهان مردم مخدوش شود و برای رسیدن به این هدف شوم خود برنامه دارند.

*اهمیت راهپیمایی ۲۲بهمن و حضور مردم

حجت الاسلام والمسلمین یزدی در پایان  با بیان اهمیت حضور پر رنگ در راهپیمایی 22بهمن گفت: همه ما مدیون انقلاب اسلامی به عنوان یک نعمت پربها از طرف خدای متعال هستیم، لذا باید با همه توان در جهت حفظ و حراست از این نعمت انقلاب تلاش کنیم و در رو ۲۲بهمن ماه نیز با حضور حماسی و پر شور مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و مخصوصا آمریکای جنایتکار بکوبیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha