پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به این که تلاش های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی ایرانی انجام شده است، گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته شهدای زیادی داده ایم؛ لذا ما باید به سهم خودمان برای ماندگاری این نهضت تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، در جمع معاونین و مسئولین حوزه های علمیه خواهران، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی ایران را مولود حوزه های علمیه برشمرد و حفظ و حراست از آرمان های نظام را از وظایف مهم عالمان دینی و حوزه های علمیه عنوان کرد.
وی افزود: حوزه های علمیه هیچوقت نسبت به سرنوشت انقلاب اسلامی بی‌تفاوت نبوده و نخواهند بود و همواره پیشتیان و حامی انقلاب اسلامی می‌باشند و هر زمانی که این نهضت الهی نیاز به کمک داشته است، حوزه های علیه به میدان آمده‌اند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نعمت بزرگ انقلاب اسلامی امتداد راه انبیاء الهی است و این انقلاب به دنبال تحقق ارزش های الهی است و به همین دلیل، دشمنی استکبار جهانی با این انقلاب از روزهای ابتدایی نهضت تا امروز ادامه داشته و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.
مدیر حوزه های علمیه خواهران شعار مرگ بر آمریکا را تجلی مفهوم توحید دانست و بیان کرد: استکبار جهانی نمی‌تواند برای خود رقیبی متصور شود؛ لذا برای جلوگیری از پیشرفت کشور‌های اسلامی همیشه در حال توطئه است.
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی افزود: انقلاب اسلامی ایران تمکنی است که خداوند متعال در این برهه حساس به حوزه‌های علمیه داده است؛ لذا باید از این تمکن و نعمت بزرگی که خدواند به ما هدیه داده است به بهترین شکل استفاده نماییم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که تلاش های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی ایرانی انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته و بسیاری از بزرگان و مردم در این راه شهید و شکنجه شدند؛ لذا ما باید به سهم خودمان برای ماندگاری این نهضت تلاش کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha