جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بيانيه ۲۲ بهمن

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار این استان در بیانیه مشترکی، مردم انقلابی و ولایتمدار را برای حضور حداکثری و معرفت مدارانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان  و هوشنگ بازوند استاندار در بیانیه مشترکی، مردم انقلابی و ولایتمدار را برای حضور حداکثری و معرفت مدارانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان آمده است: سپاس وافر خداوند را که بار دیگر توفیقی را برای تجدید میثاق با آرمانهای اسلام و انقلاب را نصیب ملتی مومن و بصیر نمود تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن عظمت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی را به جهانیان ثابت نمایند.

۲۲ بهمن یادآور پیروزی های ملتی مومن و حقیقت جو است که در سایه تفکر پویای تشیع و رهبری فقیه و زمان شناس تفکرهای مادی را متزلزل ساختند و انقلاب اسلامی را که هدیه الهی است را برای خود با حماسه ای عظیم رقم زدند.

مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی فردا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر با منشور والای انقلاب ،شهدا و رهبری تجدید بیعت می کنند و قدرت و عظمت انقلاب را به رخ جهانیان خواهند کشاند  .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha