پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام میثم یوسفی-مدیر مرکز خدمات حوزه کاشان

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان گفت: ملت انقلابی ایران هیچ گاه تحت تاثیر یاوه گویی های ترامپ قرار نمی گیرند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ گستاخی های او را خواهند داد.

حجت الاسلام میثم یوسفی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین تحولات و تاثیرگذارترین انقلاب های قرن اخیر در جهان دانست و گفت: اگر بخواهیم این تاثیر گذاری را در تمام دنیا به خوبی نشان دهیم باید همان طور که مردم  کشورمان تاکنون از این انقلاب حمایت کرده اند، از این به بعد هم در تمام صحنه ها حضور داشته باشند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان، با تاکید بر لزوم حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، افزود: قطعا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، شکوه و عظمت  انقلاب را به دنیا نشان خواهند داد.

وی، به نقش حوزه های علمیه و روحانیون در پیروزی، تداوم و حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب برخاسته از حوزه است و روحانیون در تداوم آن نقش بسیار اثرگذاری دارند.

حجت الاسلام یوسفی، اعتماد مردم به روحانیت و حوزه های علمیه را موجب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: هر چه روحانیون و حوزه های علمیه در صحنه های سیاسی انقلاب قوی تر حضور داشته باشند، مردم هم حضور پر رنگ تری خواهند داشت.

 وی در ادامه به دشمنی های ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره کرد و گفت: ملت انقلابی ایران هیچ گاه تحت تاثیر یاوه گویی های ترامپ قرار نمی گیرند و در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ گستاخی های او را خواهند داد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha