پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فقرا

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرضا(ع) با بیان اینکه تا دیروز در محرومیت ها و سختی زندگی می کردیم، گفت: امروزه یکی از دغدغه های اصلی رهبری، محرومیت زدایی است و البته دشمن نیز به دنبال محرومیت زایی برای کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام  توکلی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و طرح کمک به نیازمندان، در بیرجند اظهار کرد: انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ما ایرانیان به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: در گذشته در تاریکی، ظلمت و خفت زندگی می کردیم اما امروزه در آگاهی، بصیرت و عزت زندگی می کنیم.

حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه تا دیروز در محرومیت ها و سختی زندگی می کردیم، گفت: امروزه یکی از دغدغه های اصلی رهبری، محرومیت زدایی است و البته دشمن ما نیز به دنبال محرومیت زایی برای کشور است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط زمان کنونی اقتضا می کند، که با حمایت از رهبری پشت سر ولایت فقیه باشیم و در مراسمات مختلف انقلابی مانند راهپیمایی های  22 بهمن شرکت کنیم.

حجت الاسلام توکلی تاکید کرد: در راهپیمایی سال جاری باید با مشت های گره کرده، کوبنده تر از گذشته بر سر آمریکا و آمریکاصفتان بزنیم.

وی با بیان اینکه دشمن باید بداند ملت ایران بیدار است، گفت: همچنین این دشمن بزرگ باید بداند ملت ایران در همه شرایط اعم از سختی ها، محرومیت ها و گرفتاری ها از انقلاب دست برنمی دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرضا (ع) با اشاره به اقدامات تولیت آستان قدس رضوی در راستای محرومیت زدایی اظهار کرد: امروز یکی از اقدامات این آستان مقدس، توجه به نقاط محروم است.

وی ادامه داد: همچنین قرارگاه ثامن الائمه تلاش می کند که محرومیت زدایی را در دستور کار قرار دهد، چرا که توجه دشمن به ایجاد محرومیت در جامعه ما است.

حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه توجه به محرومان همان سیره معصومین است، گفت: امید است با مستقر شدن قرارگاه ثامن الائمه2 در شهرستان های زیرکوه، درمیان و سربیشه ، محرومیت زدایی ها تداوم پیدا کند.

وی با اشاره به طرح توزیع بسته های حمایتی نیازمندان، اظهار کرد: این کمک ها، هدایایی از آستان مقدس امام رضا(ع) است.

حجت الاسلام توکی ادامه داد: توجه به مسکن و اشتغال محرومان از اولین قدم ها قرارگاه ثامن الائمه با همکاری آستان قدس رضوی در عرصه محرومیت زدایی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha