چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: برای جلوگیری از انحراف انقلاب باید شخصیت امام راحل، برای جوانان جامعه تببین شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، با اشاره به حضور ملت ایران درراهپیمایی 22 بهمن اظهارداشت: ملت ایران باردیگر به لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برگ زرین دیگری به افتخاران این نظام اسلامی رقم خواهند زد.

وی افزود: حضرت امام(ره) دلبسته به دنیا نبود و به خاطر اهداف مادی و دنیوی قیام نکردندو با اهداف الهی و دینی انقلاب و حکومتی خدایی را پایه گذاری کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) باور داشتند که خداوند برای هدایت انسان ها ائمه اطهار را فرستاده و در ادامه این هدایت بر عهده ولی فقیه و رهبر دینی بعد از امام زمان(عج) است و همین اعتقاد و باور به هدایت انقلاب را به ثمر رساند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: امام(ره) مقابله با استکبار و استبداد را تکلیفی الهی می دانست و برای انجام این تکلیف قیام کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار داشت:  وقتی کاری برای خدا انجام شود تبدیل به نور می شود و همانطور که خود امام(ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود این اخلاص در عمل امام بود که انقلاب را به پیروزی رساند.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی تصریح کرد: امروزه آزادی و اقتدار و عزت ملت ایران در همه عرصه های علمی، فرهنگی و نظامی و اقتصادی کشور نمود عینی دارد و مردم ایران جایگاه خود را بعد از انقلاب و با رهنمودهای امام به دست آوردند.

وی اظهار کرد: امروز نام امام خمینی(ره)به عنوان یک رهبر دینی و سیاسی در کل جهان و در میان بشریت طنین انداز است و حرکت ها و قیام هایی که در سطح جهان و منطقه از جنس بیداری اسلامی رخ می دهد برگرفته از قیام انقلابی امام است و این خود نشان دهنده تاثیر شگرف آرمانها و اندیشه های این شخصیت برجسته و بزرگ است.

مدیر حوزه علمیه قزوین به تبیین ابعاد شخصیتی معمار بزرگ انقلاب اسلامی در جامعه اشاره وعنوان داشت: امروز باید ابعاد و ویژگیهای شخصیتی ،انقلابی ومبارزاتی  حضرت امام خمینی (ره) بیش ازهمیشه  در جامعه به خوبی  تبیین شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha