جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز گفت:مبلغان باید با تبیین دستاوردهای این نظام و نقش جوانان در پیروزی انقلاب، رسالت اصلی خود را که ترویج آرمان های انقلاب است را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، عصر امروز در مراسم جشن انقلاب و تجلیل از طلاب برتر که با حضور مسئولان شهرستان الیگودرز، در مدرسه علمیه مهدیه این شهرستان، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: روحانیت و طلاب در به ثمر رسیدن و تثبیت انقلاب نقشی اساسی داشته و دارند.

وی با بیان اینکه طلاب باید دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام(ره) و شهدا را در بین نسل جوان تبلیغ و نهادینه کنند، افزود: مبلغان باید با تبیین دستاوردهای این نظام و نقش جوانان در پیروزی انقلاب، رسالت اصلی خود را که ترویج آرمان های انقلاب است را انجام دهند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به  طلاب بیان داشت: طلاب باید با غنیمت شمردن دوران طلبگی و استفاده مطلوب از این زمان در جهت کسب معارف اخلاقی و علمی همت ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام اسماعیلی همچنین با اشاره به اینکه طلاب باید از جهات گوناگون برای جوانان و افراد جامعه الگو باشند، خاطرنشان کرد: طلاب با تحصیل در حوزه باید رعایت شئون طلبگی را داشته باشند.

وی با بیان این که خانواده های طلاب نقش مهمی در پیشرفت اخلاقی و تحصیلی آنان دارند، افزود: خانواده ها باید با فراهم ساختن فضایی آرام و معنوی به رشد اخلاقی و علمی طلاب کمک نمایند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم از طلاب برتر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز تجلیل شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha