شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هجرت

حوزه/ در جلسه ای با حضور معاون تبلیغ حوزه استان لرستان، معاون تبلیغ طرح هجرت شهرستان خرم آباد و مسئولان بسیج طلاب این استان، بر استفاده حداکثری از ظرفیت تبلیغی مبلغان طرح هجرت و طلاب جوان مدارس علمیه در مناطق مختلف استان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان لرستان، در این جلسه حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه مبلغان طرح هجرت نقش مهمی در ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی مردم دارند افزود: مبلغان در روستاها علاوه بر انجام رسالت تبلیغ دین در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین جوانان و خانواده ها نیز گام برمی دارند.

در ادامه حجت الاسلام، آیت حیات الغیب، معاون طرح هجرت شهرستان خرم آباد در حوزه با اشاره به اینکه باید با استفاده حداکثری از ظرفیت و توان تبلیغی مبلغان در جهت ترویج آموزه های اخلاقی در میان جامعه بهره گرفت، افزود: باید با تأمین زیر ساختهای لازم زمینه حضور مبلغان دینی در مناطق و روستاهای فاقد روحانی فراهم شود.

وی افزود: بسیج طلاب و مبلغان طرح هجرت با تمام توان در انجام رسالت تبلیغی خود گامهای ارزنده ای در مناطق روستایی و دورافتاده در راستای افزایش بصیرت دینی و فرهنگی مخاطبان داشته اند.

در پایان این مراسم از زحمات برخی مبلغان طرح هجرت قدردانی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha