شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دهه فجر

حوزه/ امام جمعه سرایان با بیان این که همه ما بر سر سفره شهدا نشسته ایم، گفت: شرکت درمراسم ۲۲ بهمن، یک عبادت است و این حداقل کاری است که می توانیم انجام بدهیم.

حجت الاسلام احمد نجمی پور امام جمعه سرایان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر، بازخوانی و بازآموزی اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این که انقلاب ما ساختار مدیریت جهان در عرصه فکری  و هنری و رفتاری را دگرگون کرده است، تصریح کرد: تابش نور انقلاب اسلامی ایران همه جهان را در برگرفته و روز به روز درخشان تر می شود.

امام جمعه سرایان با بیان این که محورهای اندیشه امام راحل(ره) بر چند اصل مهم استوار بوده است، خاطرنشان کرد: یکی از این اصول مهم، بحث استکبارستیزی بوده است، که ایشان همیشه در این خصوص، حالت تهاجمی داشتند.

حجت الاسلام نجمی پور، ذهنیت و اندیشه امام راحل(ره)  را به آمریکا همیشه بدبینانه دانست و یادآور شد: از نظر ایشان، رابطه آمریکا و ایران، رابطه گرگ و میش بود.

وی عنوان کرد: اگر کسی بخواهد به اندیشه و تفکر امام راحل(ره)  توجه کند بایستی به اندیشه های این مردم بزرگ توجه کافی و وافی داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سرایان ضمن اشاره به ضرورت توجه به مسئله مهم استکبارستیزی در جامعه، بیان کرد: باید مبارزه با استکبار به عنوان عبادت در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام نجمی پورضمن اشاره به این نکته که حمایت از محرومیت، شعار اصلی امام راحل (ره) بود، متذکر شد: متاسفانه عده ای سعی شان بر این است که زندگی امام عظیم الشان انقلاب اسلامی را اشرافی جاوه دهند.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان شان به قانون جاهلانه ترامپ و روحیه عجولانه و ناپخته وی اشاره داشته اند.

حجت الاسلام نجمی پور با تاکید بر این که رفتار نابخردانه رئیس جمهور آمریکا به تمام ملت های مسلمان و از جمله ایران مشخص شد، گفت: عده ای تلاش داشتند که آمریکائیان را "ناخدا" معرفی کنند که با سخنان اخیر ترامپ، ماهیت آمریکا بیشتر از گذشته مشخص شد.

امام جمعه سرایان ضمن اشاره به این که امروز همه دنیا، جمهوری اسلامی ایران را الگو می دانند، اذعان داشت: معرفی شدن انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو به دنیا، از مهمترین تاکیدات امام راحل(ره)  بود.

حجت الاسلام نجمی پور در پایان، از 22 بهمن به عنوان نقطه عطف جمهوری اسلامی یاد کرد و متذکر شدحضور در راهپیمایی 22 بهمن عبادت است و مردم بایستی با طهارت و وضو در این مراسم عظیم شرکت نمایند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha