پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دونالد ترامپ

حوزه/ امام جمعه زیرکوه در استان خراسان جنوبی ضمن اشاره به جنایت های اخیر آمریکائیان و اظهارات ترامپ رئیس جمهورا ین کشور، گفت: مردم با حضور پرشورشان در راهپیمایی۲۲ بهمن سال جاری، مشت محکمی بر دهان "ترامپ" می کوبند.

حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا امام جمعه زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند ضمن تبریک 22 بهمن ماه، اظهار کرد: این روز روز تست و امتحان ملت شریف ایران است.

وی با بیان این که هرچیزی که سبب به خشم آوردن دشمن شود، ثواب و رحمت الهی را به دنبال دارد، تصریح کرد: مردم شریف ایران در 22 بهمن ماه نشان می دهند، که همانند اوایل انقلاب پای ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده اند و حضورپرشور شان در مراسم این روز، گزینه های روی میز در مقابل دشمن است.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به این که حضورمردم در راهپیمایی امسال از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است، تصریح کرد: قطعا حضور مردم در مراسم 22 بهمن سال جاری پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا خواهد بود.

حجت الاسلام مرتضائی نیا استکبارستیزی را یکی از مبانی انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام راحل(ره) روحیه استکبارستیزی را در مردم زنده کرد و مردم با ایستادگی در مقابل شاه خائن، موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم نموده اند.

وی با بیان این که "حفظ روحیه استکبارستیزی" از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز است، یادآور شد: با داشتن روحیه استکبارستیزی می توان نقشه های دشمن را به صورت کامل نقش بر آب نمود و این روحیه باید در همه افراد بویژه نسل جوان تقویت گردد.

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر این که همواره بایستی دهه فجر گرامی داشته شود، متذکر شد: دلیل این موضوع، تجدید پیمان با شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام مرتضائی نیا عنوان داد: آنچه که مهم است سر دادن شعار"مرگ بر آمریکا" و این که "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" است.

وی با بیان این که رهبر فرزانه انقلاب سخنان حکیمانه ای در جمع همافران داشتند، بیان کرد: ایشان فرمودند که "آمریکائیان و ترامپ رئیس جمهور  جدید این کشور، زحماتی که قرار بود ما در راستای شناساندن چهره واقعی بکشیم را انجام دادند".

حجت الاسلام مرتضائی نیا ادامه داد: خوی درنده آمریکا با سخنان نابخردانه ترامپ رئیس جمهور این کشور در سخنانش به حد اعلاء رسید.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha