جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله امینی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان به دنبال این هستند که وانمود کنند مردم از نظام دلسرد شده اند ، اما این حضور پرشور نشان می دهد که مردم همچنان به انقلاب و نظام وفادار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»  آیت الله ابراهیم امینی در حاشیه راهپیمایی22 بهمن  مردم انقلابی قم در گفت و گو با خبرنگاران،  با قدردانی از حضور مردم  در این جشن بزرگ اظهار داشت: این حضور نشان داد مردم ایران بعد از 38 سال برعهد خود با نظام پایبند هستند و علیه استکبار جهانی مبارزه خواهند کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره پیام مهم مردم به دنیا و به خصوص دشمنان تصریح کرد: دنیا از این حضور پرشور درس می گیرد و دشمنان بدانند، مردم بعد از سی هشت سال نسبت به نظام اسلامی وفادار هستند و دلسرد نشدند.

عضو خبرگان رهبری افزود: دشمنان به دنبال این هستند که وانمود کنند مردم از نظام دلسرد شده اند ، اما این حضور پرشور نشان می دهد که مردم همچنان به انقلاب و نظام وفادار هستند.

آیت الله امینی با بیان اینکه حضور پرشور مردم برای مسئولان هم پیام دارد گفت: مردم همچنان بعد از سی هشت سال در صحنه حضور دارند، ولی دارای مشکلاتی هستند که مسئولین باید برای رفع آنها کوشا باشند.

انتهای پیام 313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha