پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۲۲بهمن

حوزه/ مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مازندران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با صلایت و اقتدار به صحنه آمدند و گزینه اصلی خود که وحدت و انسجام ملی در برابر زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های مدعیان حقوق بشر است را روی میز جهان گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن علی رغم بارش باران و سرمای شدید هوا، در شهرهای مخلتف مازندران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، راهپیمایی سی‌ و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بیش از 50 شهر و بخش استان مازندران با ندای دشمن‌شکن «الله اکبر» و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل زیر بارش شدید برف و باران برگزار شد و این مسأله ذره ای از حضور مردم در راهپیمایی امروز نکاسته بود.

 مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مازندران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با صلایت و اقتدار به صحنه آمدند و گزینه اصلی خود که وحدت و انسجام ملی در برابر زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های مدعیان حقوق بشر است را روی میز جهان گذاشتند.

این گزارش می افزاید؛ مردم همیشه در صحنه ساری همزمان با سراسر کشور از ساعت ها قبل به خیابان‌ها آمدند و حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند. با این حضور دشمنان نظام امروز می‌فهمند که مردم این دیار تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، رهبری و ولایت دفاع می‌کنند.

 در مرکز استان مازندران، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ساری بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به یاوه گویی های مستکبران عالم دادند.

بر اساس این گزارش؛ علما، روحانیان و طلاب حوزه های علمیه نیز همگام با دیگر اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی عظیم حضوری پرشور و پررنگ دارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha