سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ حضور مراجع، علما و شخصیت ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن/آیت الله آملی لاریجانی

حوزه/ اولین پیام برای کشورهای توطئه گر جهان به خصوص آمریکا است که زبان تحریم روی ملت ما کارگر نیست و مردم بصیر با این حضور عظیم و حماسی پاسخ قاطعانه ای به تهدیدهای آنها می دهند و قاطعانه پای آرمان های خود ایستاده اند که ثابت کنند این حرکت در مسیر انقلاب هیچگاه متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله آملی لاریجانی، امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن مردم انقلابی قم گفت: مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران هر ساله با شکوه تر از سال قبل در راهپمیایی 22 بهمن حضور می یابند و این راهپیمایی، پیام های زیادی خواهد داشت.

وی افزود: اولین پیام برای کشورهای توطئه گر جهان به خصوص آمریکا است که زبان تحریم روی ملت ما کارگر نیست و مردم بصیر با این حضور عظیم و حماسی پاسخ قاطعانه ای به تهدیدهای آنها می دهند و قاطعانه پای آرمان های خود ایستاده اند که ثابت کنند این حرکت در مسیر انقلاب هیچگاه متوقف نخواهد شد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به بیعت مستحکم مردم با امام، رهبری و نظام اسلامی تصریح کرد: ملت ما هرگونه تهدیدی را با قدرت پاسخ داده است

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: پیامد دیگر این حضور، دلگرم کردن مسئولان کشور به منظور خدمتگذاری بیشتر مردم است وقتی که مسئولان این همه همدلی را می ببیند برای خدمت به مردم بیشتر شده و مسئولین تلاش خود را افزایش می دهند.

وی عنوان کرد: در همین راستا مسئولین نیز باید جهاد و تلاش خود را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم در بخش های مختلف افزایش دهند و قدر دان این ملت باشند که در این سال ها، پای آرمان های خود ایستاده و هیچگاه نباید از خدمت رسانی به آنها باز بمانیم، قطعا این مسیر ادامه خواهد داشت و پیروزی های بسیاری در راه خواهد داشت.

آیت الله آملی لاریجانی با ذکر این مطلب که مردم ایران همیشه وحدت خود را حفظ کرده اند گفت: مردم ما همیشه در همه شرایط وحدت خود را حفظ کرده و اگر برخی اختلافات بین مسئولین هست ولی در مسائل ملی این وحدت ایجاد شده است.

رئیس قوه قضائیه گفت: ملت همیشه پای آرمان های خود ایستاده اند و  مسئولین نیز باید با درک این شرایط برای خدمت رسانی به مردم و تهدیدهای داخلی و خارجی از مردم الگو بگیرند و وحدت خود را بهترین شکل حفظ نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha