پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان

حوزه/ قالیباف با تاکید بر ضرورت صیانت از انقلاب، تصریح کرد: امام(ره) با همراهی علما، روحانیون و ملت یکپارچه و با ایمان، توانست در برابر مستکبرین بایستد و عزت و استقلال را برای ایران به ارمغان بیاورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، محمد باقر قالیباف، امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام خمینی(ره) اصفهان، در جمع راهپیمایان انقلابی، با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب، اظهار کرد: شاخصه مهم انقلاب اسلامی داشتن رهبری چون امام راحل بود که جز برای خداکاری نمی کرد و قدمی بر نمی داشت و از هیچ کسی جز خداوند نمی هراسید .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحول بنیادینی بود که هیچ یک از کارشناسان جهان تصور آن را نمی کرد، گفت: امام(ره) با همراهی علما، روحانیون و ملت یکپارچه و با ایمان، توانست در برابر مستکبرین بایستد و عزت و استقلال را برای ایران به ارمغان بیاورد.

قالیباف با اشاره به اینکه متاسفانه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حتی زمان دفاع مقدس و تاکنون عده ای در داخل، نسبت به توانمندی ها و ظرفیت های انقلاب اسلامی ایجاد شک و تردید می کنند، تصریح کرد: مهترین ویژگی امام راحل قدرت ایمان او به خداوند بود که بر اساس آن توانست انقلاب اسلامی ایران را با محوریت دین، در قرن دین زدایی جهان به پیروزی رساند

شهردار تهران ابراز کرد: انقلاب اسلامی، به نام دین و در سایه اسلام شکل گرفت و پیوند بین دین و سیاست را رقم زد و نظام ولایی را به جای طاغوت مستقر کرد.

وی با تاکید بر اینکه هدف معنوی انقلاب اسلامی این است که رستگاری اخروی ملت ایران را در سایه انقلاب اسلامی فراهم سازد و ذره ای از خواسته امام  خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و هدف بزرگ انقلاب عقب نشینی نکند، ابراز داشت: دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب هستند، لذا ما باید هوشیار عمل کرده و بصیرت گونه رفتار کنیم.

قالیباف تصریح کرد: نباید ضعف های خود را در مدیریت، ناکارآمدی و خدایی ناکرده تنبلی و سستی، را بر دوش دشمنان انقلاب اسلامی بگذاریم، بلکه باید با مدیریت جهادی و انقلابی در مقابل دشمنان ایستاد و پیشرفت و توسعه کشور را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: اگر امروز کشورهای قدرتمند جهان حاضر به گفت و گو و مذاکره با ایران هستند، این امر ریشه در استکبار ستیزی و مبارزه خواهی با ظالم است که شهدای انقلاب و دفاع مقدس در این عرصه پیشتاز آن هستند.

شهردار تهران در پایان با اشاره به مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موجود، راه حل فائق آمدن بر مشکلات را  ایمان واقعی به انقلاب و مسیر امام خمینی(ره) دانست و تقویت خداباوری را در جامعه ضروری عنوان کرد و گفت: بهترین راه حل مشکلات، ورود مردم به همه عرصه ها در مرحله عمل است.

انتهای پیام/ 313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha