پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بویین زهرا در راهپیمایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بویین زهرا، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمنان نظام جمهوری اسلامی واستکبارجهانی نشان داد که بعد از ۳۸ سال هنوز ایستاده ایم و علی رغم مشکلات توانسته ایم انقلاب را حفظ کنیم.

حجت الاسلام  محمد همایون زرینه در حاشیه حضور در راهپیمایی 22بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین اظهارکرد:  انقلاب اسلامی ایران پدیده ای بود که‌ جهان استکباری را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مستضعفان عالم روشن کرد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت ها بوده است که‌ امروز وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل کرده و این انقلاب به الگویی برای ملت های آزاده تبدیل شده است.

امام جمعه بویین زهرا افزود:خوشبختانه امروز ایران اسلامی از نظر معنوی و اخلاق نسبت به گذشته پیشرفت بسیاری داشته است و این پیشرفت در عرصه های نظامی و علمی نیز مشهود است.

وی با اشاره به اینکه ولایت محور وحدت جامعه اسلامی ایران شده است، بیان داشت: رمز موفقیت ایران اسلامی در این است که استقلال داریم و این استقلال را از خون شهدا داریم.

حجت الاسلام زرینه ادامه داد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نظام جمهوری اسلامی واستکبارجهانی نشان داد که بعد از 38 سال هنوز ایستاده ایم و علی رغم مشکلات توانسته ایم انقلاب را حفظ کنیم.

وی با بیان این که ملت ایران پای آرمان های امام(ره) و شهدا ایستاده‌ و هیچ‌گاه از ارزش ها، استقلال و عزت خود دور نمی‌شود، ابراز داشت: هیچ قدرتی، توان شکست مردم ایران را ندارد..

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha