پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی / بجنورد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تصریح کرد: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به یاوه گویی‌های ترامپ و حامیان او دادند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در حاشیه برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: 22 بهمن  مظهر اقتدار، عظمت، عزت ملی و اتحاد و انسجام ملی است.

امام جمعه بجنورد افزود: دشمنان ایران اسلامی با توطئه های مختلف تلاش می کنند حضور مردم در صحنه های سیاسی نظیر راهپیمایی 22 بهمن کم شود، ولی امسال حضور ملت پررنگ تر از سال‌های گذشته بود و  نشان دهنده این است که مردم همواره پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستاده اند.

وی ادامه داد: یوم الله 22 بهمن روز فریاد رسای ملت قهرمان و با بصیرت ما علیه کفر جهانی و جنایتکارانی است که چشم دیدن عظمت و قدرت این ملت و کشور پر افتخار را ندارند و هر روز رسواتر و نا امیدتر می‌شوند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: دشمنان  به تجربه در یافته اند که با منطق زور و تهدید نمی‌توانند با ملت ایران سخن بگویند، بنابراین عربده‌های سران غرب علیه کشورمان با پاسخ محکم و دندان شکن مردم با بصیرت و عمل انقلابی و شجاعانه مسئولان نظام پاسخ داده شد.

وی اظهار داشت: ملت بصیر و قهرمان ایران اسلامی در 38 سال گذشته بارها نشان داده اند هر جا آمریکا و دنیای استکباری برای نظام ما خط و نشان کشیده‌اند آن‌ها خیلی جدی تر با حضور در صحنه توطئه‌ها را خنثی و نقشه‌های شوم آنها علیه نظام اسلامی را نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به یاوه گویی‌های ترامپ و حامیان او دادند.

وی با قدردانی از حضور پرشور و گسترده مردم خراسان شمالی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور مردم در مناسبت‌های مختلف و بصیرت و موقعیت شناسی آنان فرصت هر گونه بهره‌برداری و سواستفاده را از دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفته است.

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha