پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عزت الله ضرغامی

حوزه/ امروز کلید سعادت کشور دو دندانه دارد که اولین آن عدم هراس از دشمن و دومی آن، خودباوری و حرکت در مکتب ما می توانیم است؛ اگر در این مسیر با ولایت همراه شویم و انقلابی بمانیم هر روز به رشد و بالندگی خود ادامه خواهیم داد و دشنان در مقابل این حرکت ناتوان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مهندس عزت الله ضرغامی پیش از ظهر امروز پیش از خطبه های نماز قم در مصلی قدس گفت: تمام پیشرفت های خیره کننده استثنایی در سه دهه اخیر ما را در جایگاه اول منطقه و در بسیاری از علوم در ردیف برترین های دنیا قرار داده است که در شرایط تحریم ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از سفارشات اکید قرآنی به مسلمانان مرزبانی از حریم دین و جامعه اسلامی است و در این مسیر باید هم مرز  و هم نحوه مرزداری را بشناسیم.

عضو مجمع تشخحیص مصلحت نظام با اشاره به مرزداری خوب و مرزداری بد گفت: در سال 1388 یک مرزبندی خاص ایجاد شد و رهبر انقلاب از خواص خواستند که جایگاه خود را در این رمزبندی مشخص کنند که همان مرز اسلام نظام و انقلاب و مرز سلطه گران و استکبار جهانی بود.

وی گفت: رهبری فرمودند، اگر هر ادعایی هم دارید، باید مرز خود را ضد انقلاب، منافقان و سلطنت طلبان و مستکبران مشخص کنید، ولی در آن زمان بسیاری زبانشان بند آمد و سکوت کردند.

وی افزود: خوانندگان فراری و ضد انقلاب ها و منحرفان آلودگانی که در آمریکا علیه نظام اسلامی ، ولایت فقیهی و امام راحل شعار می دادند از رسانه ملی مشخص شدند، حال از این افراد خواسته شد مرز خود را با این افراد فاسد و ضد انقلاب مشخص نمایند که باز هم زبان آنها بند آمد.

ضرغامی گفت: همراهی این افراد با دشمنان  و سلطه گران ضربات سختی بر ما وارد کرد، امروز نیز آنها بیان می کنند که ما به دنبال رابط بین خود و رهبری هستیم، در حالی که رابط بین مردم و رهبری کاملا ملموس و عیان است و نیاز به دلال ندارد.

وی عنوان کرد: این گروه همچنین از بازسازی نظام سخن می گویند در حالی که این افراد که در سخت ترین روزها انقلاب و رهبری را تنها گذاشتند نیاز به بازسازی دارند.

رئیس سابق صدا و سیما عنوان کرد: آنچه نیاز کشور است وحدت بین مردم و مسئولین است همه باید د جبهه انقلاب باشیم و به بهانه های اندک با هم درگیر نشویم.

وی عنوان کرد: نیروهای انقلابی نباید از هم فاصله بگیرند، چون امروز دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به کشور وارد می شوند، آنها دم از حقوق بشر و آزادی می زنند، ولی 25 ماهواره ایران از 28 ماهواره ایران را مسدود کردند؛آنها در همه مدعیات خود دروغ می گویند، زیرا با قطع پخش برنامه های ما بازهم از آزادی بیان سخن می گویند و نمی خواهند دنیا با واقعیت آشنا شوند.

 ضرغامی اظهار کرد: امروز کلید سعادت کشور دو دندانه دارد که اولین آن عدم هراس از دشمن و دومی آن، خودباوری و حرکت در مکتب ما می توانیم است؛ اگر در این مسیر با ولایت همراه شویم و انقلابی بمانیم هر روز به رشد و بالندگی خود ادامه خواهیم داد و دشنان در مقابل این حرکت ناتوان خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha