جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نسل جوان باید از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت کند، تصریح کرد: آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب و شهدا در دست نسل های سوم و چهارم امانت است و باید از این امانت به خوبی صیانت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خرم آباد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، با رهبری خردمندانه امام راحل و بر اساس حرکت مردم و شعارهای توفنده ملت شکل گرفته است، اظهار داشت: برای نهادینه سازی و ترویج اهداف انقلاب در بین نسل جوان باید گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود.

وی با بیان اینکه نسل جوان باید از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت کند، تصریح کرد: آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب و شهدا در دست نسل های سوم و چهارم امانت است و باید از این امانت به خوبی صیانت شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اولین شرط تحقق صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی، شناخت ماهیت و اهداف انقلاب است بیان داشت: باید منشور انقلاب را در همه امور سرلوحه فعالیت هایمان قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین مبلغی با بیان اینکه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از شعارهای اساسی و کلیدی ملت ایران است، خاطر نشان کرد: یکی از شروط تحقق شعارهای انقلاب داشتن استقلال است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با داشتن استقلال باید همواره در مسیر اسلام، ولایت و آزادی گام بردارند، یادآور شد: برای حرکت در این مسیر باید شعار استقلال ایران اسلامی همواره مورد توجه باشد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حفظ استقلال و صیانت از انقلاب اسلامی از تاکیدات مقام معظم رهبری است، گفت:‌ باید از این استقلال به خوبی صیانت نماییم، چرا که این اصل نقش پایه ای در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مبلغی با بیان این که حفظ استقلال کشور شامل ۵ حوزه استقلال دینی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و استقلال در دانش است، گفت:‌ ملت مومن و انقلابی ایران از اصول اسلامی و انقلابی با تمام جان پاسداری و صیانت می کند.

وی با بیان این که منشاء انقلاب ایران، اسلام است و این انقلاب نیز وصل به دستورات دین مبین اسلام است، گفت: ملت ایران هرگز اجازه معرفی تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی را به دشمنان اسلام و انقلاب نخواهد داد و تا پای جان در مقابل اهداف شوم بیگانگان که قصد معرفی مطامع دنیوی را دارند، ایستادگی خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه، علماء و مبلغان پرچمداران اشاعه دین و آگاهی در جامعه هستند و به خوبی رسالت خود را در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب انجام داده اند.

وی در پایان بر ضرورت استقلال فرهنگی تاکید کرد و گفت: داشتن استقلال فرهنگی به معنای نفی فرهنگ بی بند و باری است و ملت ایران فرهنگی که معنویت در آن نباشد را هرگز نمی پذیرد و همواره آن را طرد می کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha