جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه گفت: هر قدم ملت ایران تیری به چشم بدخواهان و کسانی است که ملت و نظام اسلامی را تهدید و تحقیر می کند؛ این قدم ها ان شاء الله دشمنان را مایوس خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله مرتضی مقتدایی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور ملت ایران اظهار داشت: باید از این مردم مومن، انقلابی، شجاع و ولایی که از ابتدای پیروزی انقلاب در حمایت از انقلاب و نظام ثبات قدم داشتند، تشکر کرد.

قائم مقام جامعه مدرسین تصریح کرد: قدم های امروز ملت ایران شکوه خاصی به راهپیمایی بخشید و این مراسم حماسی بهتر از سال های قبل برگزار شد.

دبیر دوم  شورای عالی حوزه های علمیه افزود: حضور پرشور ملت ایران موجب خرسندی حضرت صاحب زمان(عج) و تقویت، عزت و عظمت اسلام می شود و همچنین دوستان انقلاب را خوشحال و دشمنان را مایوس می کند.

آیت الله مقتدایی با اشاره به پیام حضور ملت ایران برای دشمنان تصریح کرد: هر قدم ملت ایران تیری به چشم بدخواهان و کسانی است که ملت و نظام اسلامی را تهدید و تحقیر می کند؛ این قدم ها ان شاء الله دشمنان را مایوس خواهد کرد.

313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha