جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

حوزه/ امسال حضور مردم بنابر گزارشات منابع مختلف بیش از راهپیایی های هر ساله بوده است که این آمار به بیش از ۳۰تا ۴۰ درصد می رسد؛ این حضور به آمریکایی ها پیام می دهد که هیچگاه از شرارت های آمریکا نمی هراسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امروز 22 بهمن در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس قم گفت: دشمن همیشه به دنبال نفوذ در بین آحاد مردم و نخبگان جامعه هستند ولی گاهی این اشخاصی که مورد طمع و نفوذ دشمن قرار گرفته اند خودشان نیز نمی دانند، دشمن با آنها چه کرده است.

وی افزود:نکته تاسف بارتر آن است زمانی دشمن نیز از نقشه خود، سخن می گوید(همانطور که کلینتون نیز از پژوژه نفوذ خود سخن گفت) باز هم افرادی پیدا می شوند که می گویند ما نفوذ را قبول نداریم.

امام جمعه قم اظهارکرد: رئیس جمهور آمریکا در یاوه گویی خود گفته است، ایران باید از من بترسند که رهبر انقلاب نیز پاسخ وی را داد و فرمودند، مردم ایران از هیچ تهدیدی هراس ندارند.

وی گفت: امسال حضور مردم بنابر گزارشات منابع مختلف بیش از راهپیمایی های هر ساله بوده است که این آمار به بیش از 30تا 40 درصد می رسد؛ این حضور به آمریکایی ها پیام می دهد که هیچگاه از شرارت های آمریکا نمی هراسند.

این استادحوزه بیان کرد: این آمریکا همان کشوری  است که قرارداد ننگین کاپیتولاسیون را به رژیم شاه تحمیل کرد و جان مردم ما پیش و پس از انقلاب را گرفت؛ این آمریکا همان آمریکایی است که هیچ روزی دست از توطئه خود علیه ملت ما برنداشت و هواپیمای مسافربری غیرنظامی ما هدف قرارداد و با تحریم دارو جان هزاران نفر را به خطرانداخت.

وی گفت:  مردم ما خباثت ها و جنایت های آمریکا را فراموش نکرده اند و کسانی نیز که به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند نیز در این جنایان سهیم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ریشه اختلاف ملت ما با آمریکا را قرآنی دانست و گفت: ائمه ما بارها برائت از دشمنان را سفارش کرده اند و فرموده اند، هر کس از محبت ما دم می زند، ولی از دشمنان ما بیزاری نمی جویددروغگو است؛ امام رضا فرمودند، کمال دین ولایت ماو برائت از دشمنان ما است.

وی اظهارکرد: امروز به خصوص با مواضع رئیس جمهور جدید آمریکا بر همه ثابت شد، آمریکا بزرگترین دشمن دین خدا است و با مواضع خود س از برجام ماهیت فاسد خود را نشان دادند؛ بر همه ما است که از آنها تبری بجوییم؛ تجلی این برائت شعار مرگ بر آمریکا است.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن اصلی دین و مردم ما است و هیچگاه مورد اعتماد نبوده و نیست؛ به فرموده قرآن هدف نهایی مبارزه دشمنان با مردم آن است، اگر بتوانند می خواهند دین شما را از شما بگیرند و زمانی آرام می گیرند که بتوانند رابطه ما را به خدا قطع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی اظهارکرد: هدف اصلی آمریکا آن است که دست از ایمان و ارزش های خود بردارید؛ تا زمانی که جان در بدن داریم هیچگاه دست از آرمان های خود دست نخواهیم کشید و با ولایت و محبت اهل بیت(ع) و دشمنی با دشمنان اهل بیت(ع) از دنیا خواهیم رفت.

وی در پایان حضرت زهرا(س) را بزرگترین منادی واسوه دفاع از حریم ولایت دانست و بر لزوم پیروی از صدیقه الشهیده تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha