جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی۲۲ بهمن در یزد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: برگزاری جشن ۲۲ بهمن خودش موضوعیت دارد و نشانه زنده بودن انقلاب است و این شور و جمعیت این زنده بودن را به دشمن نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن یزد ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، با بیان اینکه انقلاب و حق حیات بر عهده ما می باشد چون این انقلاب بود که اسلام ناب را برای ما زنده نگه داشته است، افزود: برگزاری جشن 22 بهمن خودش موضوعیت دارد و نشانه زنده بودن انقلاب است و این شور و جمعیت این زنده بودن را به دشمن نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این مردم سختی ها، مشکلات و فتنه های را می بینند اما آمده اند تا به رهبر خود اعلام کنند که همیشه به پای این انقلاب و اسلام خواهند ماند و نمی گذارند خون شهدای اسلام و انقلاب پایمال شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مسئولین کشور گفت: خداوند که اکنون فرصت خدمتگزاری را به شما داده، نه تنها امانتدار خون شهدا و انقلاب باشید، بلکه امانتدار مردم نیز هستید پس بکوشید تا این انقلاب حفظ به نسل جدید و آینده منتقل گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه اگر در داخل کشور مسئله ای پیش می آید یک گفتگو در خانواده است و در مقابل دشمن، یکدست و یکپارچه هستند تا ریشه ظلم را بکنند.

وی در ادامه امت و ولایت را دو قطب جدایی ناپذیر از یکدیگر دانست و اذعان داشت: همراهی امت و ولایت زمینه ساز شکست دشمن در جهات مختلف است و تا زمانی که مردم از ولایت فقیه تبعیت می کنند دشمن در تمام عرصه ها با شکست روبه رو خواهد شد لذا تمام تمرکز خود را برروی از بین نقطه اتصال پیوند امت و امامت گمارده اند پس بایستی با این حضورهای پرشور خود در راهپیمایی ها و ... به دشمن بفمانیم که این جدایی در هیچ زمانی امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه مردم ایران بر این باورند که یگانه راه استقامت، تکیه بر انقلاب و روحیه استکبار ستیزی است و تا زمانیکه کفر بر شرک ، طاغوت و پشت کردن به آنها نباشد، ایمان به خدا معنی ندارد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در پایان اظهار داشت: از شما مردم دیندار دارالعباده و حسینیه ایران بسیار متشکرم که در تمام عرصه ها با حضور پرشکوه خود دشمنان را مایوس می کنید و با حضورتان تجدید پیمان دوباره ای با رهبر فرزانه انقلاب دارید.

انتهای پیام/ 313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha