جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون و طلاب یزدی در راهپیمایی ۲۲بهمن

حوزه / امسال نیز مانند سال های گذشته طلاب و روحانیون یزدی همگام با مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن شرکت کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ راهپیمایی 22بهمن ماه امسال نیز مانند سال های گذشته با حضور گسترده مردم، دانش آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و همچنین تشکل‌های دانشجویی با شعار «مرگ بر آمریکا» همزمان با سراسر کشور، در نزدیک به 70 نقطه از استان یزد از جمله مراکز استان‌ها، شهرها و بخش‌های مهم و روستاهای مهم و پرجمعیت استان برگزار شد.

در این جشن پرشکوه جمع کثیری از طلاب، روحانیون، دانش آموزان و مردم یزد با در دست داشتن شعار نوشته ها و پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، مرگ بر استکبار جهانی و با مشت های گره کرده و فریاد کوبنده علیه نظام استکباری دنیا شعار سر دادند.

تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات مناالذله» و «لبیک یا خامنه‌ای»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم،آماده»،«ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»، «مرگ بر داعش»، «مرگ بر تکفیری»، «لبیک یا حسین» و... بار دیگر بر آرمان‌خواهی و مبارزه با استکبار جهانی و سردمدار اصلی آن یعنی آمریکا تاکید کردند.

راهپیمایی کنندگان با آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان نمادهای استکبار، انزجار خود را از سیاست های استکباری قدرت های جهانی اعلام و تاکید کردند که مردم ایران در مقابل یاوه گویی هایی دشمنان بالاخص شیطان اکبر، آمریکای جنایتکار خواهند ایستاد.

لازم به ذکر است این راهپیمایی مانند سال های گذشته با همکاری و زحمات ارگان های مختلف با نظم خاصی در میدان امیرچقماق یزد برگزار گردید.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha